Zimny czy cieply ciezko zapala POMOCY !!!!!!!
: wt maja 27, 2008 11:44
Witam !
jestem tu nowy ale czytam te forum juz od dawna i widze ze jest tu duzo ludzi ktorzy znaja sie na sprawie ! poniewarz mam problem i nie umie sobie poradzic wraz z 2 znajomymi mechanikami ja tak bardzo sie nie znam ale ci mechanicy tez nie potrafia nic poradzic, juz nie wiem co mam zrobic a wiec mianowicie zaczne od poczatku:
mam golfa 2 1300cm2 pelny wtrysk z instalacja gazowa, silnik 89r buda 92, mam go juz 2 lata i bylem zadowolony do tamtego tygodnia, autko zimne zapalalo na dotyk tylko dotklem stacyjki i palil ! zawsze pale na bezyne zeby chwile sie rozgrzal i przelanczam na gaz (przeloncznik: bezyna,gaz,automatycznie z benzynki na gaz) ale pewnego dnia zapalilem przejechalem na bezynie bo wtedy jezdzilem 2 dni na benzynce bo nie mialem gazu, przejechalem 3KM zgasilem i jak za 10 min chcialem odpalic koniec klapa krecil krecil i nic juz po 10 razach zaczol mi akumulator siadac, na popych zapalil w momencie nie moglem zmienic na gaz bo nie mialem a na gaz pali bez problemu zimny cieply itd. wiec pojechalem zatankowac gaz ale od tego momentu zaczol mi pokazywac zle temperature i niechcial zapalic na benzynie cieply, wymienilem 2 czujniki tem. wody ktore sa obok siebie czarny i niebieski. Temperature pokazuje prawidlowo ale z zapalaniem mam dalej problem, zimny ciezko pali chwile krece zaczyna lapac dusi sie i wkoncu lapie jak mu wdepne pedal gazu zgasnie jak zapali i dam tylko troszke gazu obroty ida do gury i juz w tedy moge depnac i idzie i chodzi ok ale jak zgasze ciezko zeby odpalic jak go zagrzeje pojerzdze 20km to tak samo ciezko zapala czasem przeloncze na gaz zeby go odpalic bo mi akumulator wkoncu siada, zauwazylem ze po wymianie tych 2 czujnikow na gazie chodzi lepiej niz chodzil jak by troche mocniejszy i z benzynki na gaz przelancza sie przy mniejszych obrotach i nawet nie zauwarze a wczesniej musial miec wysokie obroty i bylo zawsze szarpniecie teraz lepiej ale tylko na gazie na paliwie tragedia zapalic trudno czy zimny czy cieply, mam go 2 lata wymienialem juz 2 razy kable wysokiego napiecia 2 razy swiece co roku olej filtr powietrza oleju paliwa, wiec juz nie wiem co mam robic jeden mechanik mierzyl mi miernikiem jak zapalam i jak laduje wiec jak chodzi jest 14,2v jak zapalam spada nawet do 10,3v przy rozruchu a jak stoi wylonczony 12v podmienial mi akumulator no i czesciej zapalal jak byl cieply niz moj ale nie jestem pewien zeby to bylo to i kupujac akumulator za 200zl a okarze sie ze to nie to ? a nie mam od kogo pozyczyc na 1 dzien pojezdzic na innym akumu. juz opadlem z sil nie wiem co to moze byc prosze o pomoc !!! podpiol bym go do kompa ale dziwny ten model bo nie ma gdzie go podlonczyc szukalem na forum niejednym i nic w aucie szukalem zaslepki od przeloncznikow za nimi pusto, przy drazku zmiany biegow pusto, bezpieczniki i przekazniki pusto pod kierownica jest taki mini schowek pisze vag system i w nim pusto a przy silniku tez nic nie znalazlem. Niechce jedzic tylko na gazie zeby go szlag nie trafil zawsze odpalam na benzynce przesmaruje wtryski potem gaz. Drugie pytanie jaki olej uzywac w takim silniku ? mineral czy polsyntetyk ? jerzdze na mineralnym ale kolega mechanik doradza zeby na polsyntetyku ale boje sie ze mi go zabardzo wyplucze ? co do zapalania to jestem zalamany ! prosze ogromnie o pomoc pozdrawiam i dziekuje z góry
[ Dodano: 27 Maj 2008 11:45 ]
Przepraszam za bledy !
jestem tu nowy ale czytam te forum juz od dawna i widze ze jest tu duzo ludzi ktorzy znaja sie na sprawie ! poniewarz mam problem i nie umie sobie poradzic wraz z 2 znajomymi mechanikami ja tak bardzo sie nie znam ale ci mechanicy tez nie potrafia nic poradzic, juz nie wiem co mam zrobic a wiec mianowicie zaczne od poczatku:
mam golfa 2 1300cm2 pelny wtrysk z instalacja gazowa, silnik 89r buda 92, mam go juz 2 lata i bylem zadowolony do tamtego tygodnia, autko zimne zapalalo na dotyk tylko dotklem stacyjki i palil ! zawsze pale na bezyne zeby chwile sie rozgrzal i przelanczam na gaz (przeloncznik: bezyna,gaz,automatycznie z benzynki na gaz) ale pewnego dnia zapalilem przejechalem na bezynie bo wtedy jezdzilem 2 dni na benzynce bo nie mialem gazu, przejechalem 3KM zgasilem i jak za 10 min chcialem odpalic koniec klapa krecil krecil i nic juz po 10 razach zaczol mi akumulator siadac, na popych zapalil w momencie nie moglem zmienic na gaz bo nie mialem a na gaz pali bez problemu zimny cieply itd. wiec pojechalem zatankowac gaz ale od tego momentu zaczol mi pokazywac zle temperature i niechcial zapalic na benzynie cieply, wymienilem 2 czujniki tem. wody ktore sa obok siebie czarny i niebieski. Temperature pokazuje prawidlowo ale z zapalaniem mam dalej problem, zimny ciezko pali chwile krece zaczyna lapac dusi sie i wkoncu lapie jak mu wdepne pedal gazu zgasnie jak zapali i dam tylko troszke gazu obroty ida do gury i juz w tedy moge depnac i idzie i chodzi ok ale jak zgasze ciezko zeby odpalic jak go zagrzeje pojerzdze 20km to tak samo ciezko zapala czasem przeloncze na gaz zeby go odpalic bo mi akumulator wkoncu siada, zauwazylem ze po wymianie tych 2 czujnikow na gazie chodzi lepiej niz chodzil jak by troche mocniejszy i z benzynki na gaz przelancza sie przy mniejszych obrotach i nawet nie zauwarze a wczesniej musial miec wysokie obroty i bylo zawsze szarpniecie teraz lepiej ale tylko na gazie na paliwie tragedia zapalic trudno czy zimny czy cieply, mam go 2 lata wymienialem juz 2 razy kable wysokiego napiecia 2 razy swiece co roku olej filtr powietrza oleju paliwa, wiec juz nie wiem co mam robic jeden mechanik mierzyl mi miernikiem jak zapalam i jak laduje wiec jak chodzi jest 14,2v jak zapalam spada nawet do 10,3v przy rozruchu a jak stoi wylonczony 12v podmienial mi akumulator no i czesciej zapalal jak byl cieply niz moj ale nie jestem pewien zeby to bylo to i kupujac akumulator za 200zl a okarze sie ze to nie to ? a nie mam od kogo pozyczyc na 1 dzien pojezdzic na innym akumu. juz opadlem z sil nie wiem co to moze byc prosze o pomoc !!! podpiol bym go do kompa ale dziwny ten model bo nie ma gdzie go podlonczyc szukalem na forum niejednym i nic w aucie szukalem zaslepki od przeloncznikow za nimi pusto, przy drazku zmiany biegow pusto, bezpieczniki i przekazniki pusto pod kierownica jest taki mini schowek pisze vag system i w nim pusto a przy silniku tez nic nie znalazlem. Niechce jedzic tylko na gazie zeby go szlag nie trafil zawsze odpalam na benzynce przesmaruje wtryski potem gaz. Drugie pytanie jaki olej uzywac w takim silniku ? mineral czy polsyntetyk ? jerzdze na mineralnym ale kolega mechanik doradza zeby na polsyntetyku ale boje sie ze mi go zabardzo wyplucze ? co do zapalania to jestem zalamany ! prosze ogromnie o pomoc pozdrawiam i dziekuje z góry
[ Dodano: 27 Maj 2008 11:45 ]
Przepraszam za bledy !