Czasami gaśnie bez powodu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Czasami gaśnie bez powodu

Post autor: RoBaL84 » pn maja 26, 2008 12:42

Witam. Mam wielki problem z jazdą w trsie ponieważ auto podczas jazdy przez okolo 30 km ze stałą prędkością zaczyna się dusić i szarpać po czym obroty zaczynają spadać do zera i auto gaśnie. Po kilku minutach postoju auto odpala i można jechać dalej przez jakiś czas po czym problem powraca.
Wymieniłem palec oraz kopułkę (Beru), filtr paliwa a nawet korek wlewu paliwa ale niestety nie pomoglo. Jestem bezradny i nie wiem już co mam zrobić. Proszę o pomoc !!!



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn maja 26, 2008 12:44

Czujnik halla lub cewka. Ale raczej hall. Madrala ze mnie na forum w tym temacie bo przerabiałem ten temat u siebie.



farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » pn maja 26, 2008 12:54

Też bym stawiał na Halla, robilem podobną rzecz w Ibizie, objawy identyko jak opisujesz! Po kazdym odpaleniu samochod przejezzal co raz mniej bo silnik mial juz wyzsza temperature :)



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pn maja 26, 2008 13:03

A czy czujnik Halla odpowiada też za jazdę w mieście? Takie problemy mam tylko w trasie.



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn maja 26, 2008 13:06

Teoretycznie jest to spowodowane najczęściej temperaturą, jak się nagrzeje to materiał min plastik, metal rozszeża się i może powstawać przerwa w hallu, dlatego jak ostygnie to jest ok. ale problem będzie sie nasilał, aż auto stanie.

[ Dodano: Pon Maj 26, 2008 13:07 ]
farow pisze:Też bym stawiał na Halla, robilem podobną rzecz w Ibizie, objawy identyko jak opisujesz! Po kazdym odpaleniu samochod przejezzal co raz mniej bo silnik mial juz wyzsza temperature
dokładnie moje doświadczenia z hallem.



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pn maja 26, 2008 13:16

Mam jeszcze jedno pytanko ponieważ jestem troszke zielony w tych sprawach i nie wiem czy u mnie w ogóle wystepuje czujnik Halla. Mój motor to 1.6 benzyna na gażniku ale niestety nie znam oznaczenia ani gażnika ani silnika.



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn maja 26, 2008 13:35

W tej sprawie to na 100% nic nie powiem, ale zobacz w książkach, jak nie masz to ściągnij sobie z forum. Taka książka to dobra rzecz, ja u siebie wymieniałem halla na podstawie książki i oczywiście cennych rad kolegów z forum.



woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » pn maja 26, 2008 13:39

ja mialem cos podobnego.ale mi gasl tylko na biegu jalowym.i przyczyna u mnie na 100% bylo zaznieczyszczona przepustnica.a u ciebi jest z tego co piszez ze podczas jazdy.czyli na biegu.


VR6.....droga jest.....

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn maja 26, 2008 15:43

RoBaL84 pisze:Mój motor to 1.6 benzyna na gażniku ale niestety nie znam oznaczenia ani gażnika ani silnika.
Kolego to musisz poznac. Pierburg 2EE lub 2e2. Sprawdz na szczycie gaznika po zdjeciu obudowy filtra powietrza. Bedzie napis 2ee lub 2e.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pn maja 26, 2008 18:56

Czujnik Halla masz w aparacie zapłonowym.
Gaźnik...napisz gdzie masz pompkę paliwa - zapewne mechaniczna...
Najlepiej zrób fotkę.
Dwie możliwości:elektryka albo paliwo.
Elektryka - jak zdechnie to wyjmij centralny przewód wys.napięcia i sprawdź na iskrę.Załóż za jakiś element tak abyś miał przerwę rzędu 3-4mm.Nie trzymaj w ręku a jak już to nie DOTYKAJ autka bo Cię walnie...Iskry nie ma - Hall..najprawdopodobniej.Iskra jest to:
Zdejmij filtr powietrza z gaźnika i patrząc z góry w gażnik dodaj energicznie gazu linką.Zobaczysz że "siknęło" paliwem z rurki...nie "siknęło - zasilanie.
Ale postaraj się opisać co masz po drodze - do gaźnika. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr maja 28, 2008 11:52

a jak już ustalisz jaki masz gaźnik to podeślij maila na PW podeślę ci info co i jak sprawdzić :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » śr maja 28, 2008 12:27

Zrobiłem fotke tak jak mówiłeś kolego, może wtedy będzie łatwiej. Pompe paliwa mam w bagażniku Obrazek

[ Dodano: 28 Maj 2008 12:33 ]
Postaramsię dzisiaj znaleść chwilke żeby zdjąc obudowe filtra i zobacze jakie jest oznaczenie gaźnika.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 12:29 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości