gasnie kiedy chce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

gasnie kiedy chce

Post autor: Velthar » pn maja 26, 2008 09:22

Witam wszystkich :)

Mam problem z VW golf II 1.3 gaźnik

Opis problemu:

Zapalam silniczek na dotyk i jadę… 500m i zgasł czasem 300 km i zgasł. Nie ma patentu czy to w dzień czy w nocy czy to zimny silnik czy ciepły, czy wilgoć czy susza. odczekam czasem 30 minut i zapali a czasem muszę dzień. Normalnie już załamany jestem… wymieniłem gaźnik, cewke zapłonu, rozdzielacz zapłonu, kable te od kopułki do świec. I dalej to samo. Nie podaje iskry to już wiem na pewno bo teraz to mi 2 dzień nie chce odpalić. Ładowanie jest, kręci tam co trzeba i normalnie kupa ;(
Paliwko jest ok i podawane tez jest jak trzeba. nowy filtr paliwa.
Proszę o pomoc.

Dzięki
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 09:46 przez Velthar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn maja 26, 2008 10:29

Witam w klubie padniętych czujników halla. Wpisz w szukajkę hall i będziesz miał opisy takie jat twoje. Może trafisz na mój opis. Ja wymieniłem w piątek halla i narazie spokój, za tydzień będę mógł definitywnie powiedzieć, że to był walnięty hall.
Czy jak gaśnie w trasie to obrotomierz leci nagle do zera ? Jeżeli tak to hall, lub cewka, ale ją wymieniłeś. Niektórym leci też przekaźnik nr 30 przy bezpiecznikach - objawy podobne, ale nie wiem jak to jest w MK II. Jeżeli masz ten przekaźnik to zacznij od niego bo jest dużo tańszy od halla. Jab bedzie bez zmian to niestety pozostaje chyba tylko hall. Ale wiesz na odległość to nic pewnego.



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn maja 26, 2008 10:57

ja kiedys wyczytalem, ze jak padnie hall to podczas krecenia wskazowka obrotka nawet nie drgnie, a jak drgnie to znaczy ze hall ok i problemem jest brak iskry, albo zalanie swiec paliwem.



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn maja 26, 2008 13:09

haps pisze:ja kiedys wyczytalem, ze jak padnie hall to podczas krecenia wskazowka obrotka nawet nie drgnie, a jak drgnie to znaczy ze hall ok i problemem jest brak iskry, albo zalanie swiec paliwem.
Ten hall to wogóle niezły aparat, polecam wpisanie hasła hall w szukajke, ludzie męki przez niego przechodzili i wymieniali połowę auta.



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » pn maja 26, 2008 15:24

to napewno hall ja mialem problem w swoim PN 16 2ee w sklepie kosztuje sam ten malutki czujniczek ok 100 do 150 zl ja kupilem caLy nowy aparat zawiniety w folie za 120zl .mialem tego typu problem ze mi sie to zrobilo raz na 1000 kilometrów gasł i tyle .kiedys mi zgasl na trasie popukalem po aparacie jakims kluczem i oppalil . :mlotek: .teraz jest oki .pozdrawiam i szerokiej drogi :bigok:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn maja 26, 2008 15:36

Witam
Panowie ale doczytajcie ,kolega wymienił rozdzielacz zapłonu (czytajcie aparat zapłonowy).
Niewykluczone że hall. Może byc takze gaznik. Trzeba najpierw zbadac halla. Pisalismy na forum jak to zrobic. Tez zalezy jaki to typ bo jak kolega ma aparat z przerywaczem to nie ma halla!!.
Aha w 1,3 Pierburg 2e3 ma tzw odciecie paliwa. Wkrecone to jest od przodu gaznika.
Najpierw stwierdz czy gdy gasnie pojawia sie iskra jesli tak to gaznik, jesli nie to zapłon.
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 15:38 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr maja 28, 2008 11:50

jakbyś szukał info nt budowy i regulacji tego gaźnika to podeślij maila na PW :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości