Na zdjęciach widać "tubę" zakończoną krućcem, przez który zasysane jest powietrze do puszki z filtrem (jeśli się mylę, to proszę powiedzieć do czego ta "tuba" ), i tu pojawia się moje pytanie, czy można zdemontować całkowicie tę "tubę" (czy nie wpłynie to jakoś negatywnie na dopływ powietrza) i poprowadzić bezpośrednio rurę alu z kratki w zderzaku. Może się przydać dolot zimnego powietrza, bo w przyszłości zamierzam założyć wkładkę K&N.
Dolot powietrza do filtra
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jeśli zawór jest zamknięty to wypływa nim powietrze z baku zostawiając w węglu opary beny, po otwarciu zaworu odwrotnie, powietrze wpada tą dziurą zabiera z węgla benzyne i leci do wtryku. Zostaw to w świętym spokoju, to mały otworek dużo powietrza nim nie wleci żeby wzmocnić silnik, a jak to usuniesz to poleci niefiltrowane.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
swojego czasu zrobilem w swoim dolot zimnego powietrza
wygladaloo to w ten sposob ze rure spiroflex tzn taka elasyczna aluminiwa ktora mozna wyginac we wszystkie strony umocowalem do wlotu w zderzaku http://allegro.pl/item354238156_golf_3_ ... od_tc.html a z drugiej strony rurki byla obudowa filtra powietrza
tzn od dolu puszki dziura orginalny wlot zaslepilem nistety nie mam fotek:(
wygladaloo to w ten sposob ze rure spiroflex tzn taka elasyczna aluminiwa ktora mozna wyginac we wszystkie strony umocowalem do wlotu w zderzaku http://allegro.pl/item354238156_golf_3_ ... od_tc.html a z drugiej strony rurki byla obudowa filtra powietrza
tzn od dolu puszki dziura orginalny wlot zaslepilem nistety nie mam fotek:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości