Strona 1 z 1

Problemy z 1.8T AJQ

: czw maja 22, 2008 03:08
autor: browar19
Prosze o jakas pomoc w mk II mam wstawiony silnik 1.8T 180Ps seryjnie wielki cooler i wolny wydech hamownia wskazuje 192PS i 268NM afr wyszedł idealnie do momentu 6tys obrotów wtedy zaczeło przelewac. Obecnie samochod wazy 1020KG i spala około 20L paliwa co jest mysle nie normalne dotego jak 1 dokrece do 6tys zmienie na 2 to samochod nawet niezamieli kołami brakuje mu mocy ale po chwili znowu dostaje doładowanie drugi bieg dokrecam do 6 tys wrzucam 3 i znowu zamuła i pochwili jedzie jak jedynke dokrece do 2 tys wrzuce 2 i wcisne gaz to jedzie normalnie. Wymieniałem juz wszytsko przepustnice, N75,DV,zawór cisnienia w dolocie i cały czas to samo wysokie spalanie i brak mocy.

[ Dodano: 22 Maj 2008 11:56 ]
??

: czw maja 22, 2008 12:36
autor: bugalon
Program byl zrobiony ? Co pokazują sondy ? Masz je w ogole ?

: czw maja 29, 2008 23:42
autor: browar19
wszytsko jest seryjne silnik seryjnie miał moc 180s obecnie shamowałem 192PS ma mdurzy cooler i wydech 2.75 auto ma jedna sonde to silnik AJQ wsyztskie parametry pokazuje i sa one dobre zmienne napięcie sondy oraz logi są okej lecz samochod po zmianie biegu ma muła i spala durze ilości paliwa przy mare spokojnej jezdzie spalił 15L

: pt maja 30, 2008 10:45
autor: bugalon
Podaj odczyty z sond przy testach drogowych z "zamulaniem". Zloguj tez cisnienie doladowania i temperature plynu chlodzacego. Jak mi to podasz to postaram sie postawic diagnoze.

: sob maja 31, 2008 10:44
autor: browar19