czujnik otwarcia tylnej klapy
: śr maja 21, 2008 19:15
Jako iż jestem nowy na forum pragnę sie serdecznie przywitać
Przygnał mnie tutaj następujący problem...
Otóż ostatnio zacząłem sie bawić regulacją dyszy tylnego spryskiwacza co zaowocowało stratą 3L płynu oraz problemami z czujnikiem otwarcia klapy.
Zabawę rozpocząłem dwa dni temu, po czym komputer zaczął informować mnie iż "klappen offen" i ikonka otwartrych drzwi czy to po przekręceniu kluczyka w stacyjce czy już podczas jazdy.
Wiadomym jest że w jakiś sposób zalałem ten czujnik który zgaduje znajduje sie w zamku.
Za każdym razem na chwilkę pomagało wysuszenie szmatką zamka, ale po kilku minutach problem sie pojawiał z powrotem. Prysnąłem tam WD40 co generalnie nie bardzo pomogło no ale cóż.
Oczywiście podczas zamykania autka i uruchomienia fabrycznego alarmu po kilku chwilach wył z uwagi na ten czujnik tak wiec zamykałem go nie uzbrajając alarmu.
Dzisiaj rano oczywiście ta sama sytuacja, wysuszenie zamka na chwile pomagało a potem powrót problemu. Spokojnie wiec oddaliłem sie do pracy.
Po powrocie z pracy odpalam autko i znowu ten sam problem tak wiec szmatka i komunikat o otwartej klapie zamilkł i niestety wychodzi że na dobre, gdyż pod domem nawet otwarcie klapy nie powoduje wyświetlenia komunikatu i ikonki niedomkniętych drzwi
Po długawym wstępie wreście pytanie:
1.Czy padł czujnik?? Jesli tak to jak mogę go wymienić oraz jak sie dobrać do tylnej klapy, gdyż odkręciłem 2 śrubki plastikowej osłony a ona dalej trzyma niemiłosiernie.
2. Jesli nie padł czujnik to może jakiś błąd wyskoczył w komputerze który wystarczy zwyczajnie wykasować.
Bardzo prosze o jakieś wskazówki co dalej robić i czy ewentualnie nie uszkodziłem alarmu.
Pozdrawiam
Qube
Przygnał mnie tutaj następujący problem...
Otóż ostatnio zacząłem sie bawić regulacją dyszy tylnego spryskiwacza co zaowocowało stratą 3L płynu oraz problemami z czujnikiem otwarcia klapy.
Zabawę rozpocząłem dwa dni temu, po czym komputer zaczął informować mnie iż "klappen offen" i ikonka otwartrych drzwi czy to po przekręceniu kluczyka w stacyjce czy już podczas jazdy.
Wiadomym jest że w jakiś sposób zalałem ten czujnik który zgaduje znajduje sie w zamku.
Za każdym razem na chwilkę pomagało wysuszenie szmatką zamka, ale po kilku minutach problem sie pojawiał z powrotem. Prysnąłem tam WD40 co generalnie nie bardzo pomogło no ale cóż.
Oczywiście podczas zamykania autka i uruchomienia fabrycznego alarmu po kilku chwilach wył z uwagi na ten czujnik tak wiec zamykałem go nie uzbrajając alarmu.
Dzisiaj rano oczywiście ta sama sytuacja, wysuszenie zamka na chwile pomagało a potem powrót problemu. Spokojnie wiec oddaliłem sie do pracy.
Po powrocie z pracy odpalam autko i znowu ten sam problem tak wiec szmatka i komunikat o otwartej klapie zamilkł i niestety wychodzi że na dobre, gdyż pod domem nawet otwarcie klapy nie powoduje wyświetlenia komunikatu i ikonki niedomkniętych drzwi
Po długawym wstępie wreście pytanie:
1.Czy padł czujnik?? Jesli tak to jak mogę go wymienić oraz jak sie dobrać do tylnej klapy, gdyż odkręciłem 2 śrubki plastikowej osłony a ona dalej trzyma niemiłosiernie.
2. Jesli nie padł czujnik to może jakiś błąd wyskoczył w komputerze który wystarczy zwyczajnie wykasować.
Bardzo prosze o jakieś wskazówki co dalej robić i czy ewentualnie nie uszkodziłem alarmu.
Pozdrawiam
Qube