Strona 1 z 2

silnik PL i same problemy

: wt maja 20, 2008 13:52
autor: Pawel_sz
witam mam maly problem poszukuje sondy lambdy i za chinie nie wiem gdzie ona moze byc
moze mi jakos pomozecie ?
za kazda pomoc z gory dziekuje

: wt maja 20, 2008 14:13
autor: jhosef
Bo możesz jej nie mieć. Silniki PL wystepowały z wtryskiej K-jetronic i KE-jetronic.

Sonba była chyba tylko w elektroniczno-mechanicznym wtrysku ke-jet.

: wt maja 20, 2008 14:18
autor: Pawel_sz
to takie moje pytanie bo ostatnio moj poczciwy golfik strasznie dymi i pali 20l wachy na 100km i nie wiem co juz jest ciete ze az tyle pali moze macie jakies pomysly ??

: wt maja 20, 2008 14:19
autor: jhosef
Na początek przeczytał materiały o tym wtrysku które wzrzuciłem na serwer. Są tam niedomagania.
http://rapidshare.com/files/115188606/K ... e.zip.html

: wt maja 20, 2008 14:55
autor: Pawel_sz
Obrazek

mozecie mi powidziec co to jest ??

to chyba jest ke-jetronic wtrysk

: wt maja 20, 2008 15:17
autor: jhosef
Wg ETKI widoczne na zdjęciu to sterownik czujnika spalania stukowego.

Z którego roku jest samochód?

: wt maja 20, 2008 15:41
autor: Pawel_sz
1989 roku

: wt maja 20, 2008 18:09
autor: jhosef
Nie moge dojść w ETCE jak to jest z tym zasilaniem. Czy k-jet czy Ke-jet. Widzisz gdzieś jeszcze jakiś sterownik silnika? Jesli tak to podaj numer.

A szukałeś sondy z lewej trony kolektora wydechowego?

: wt maja 20, 2008 18:55
autor: Pawel_sz
jeszcze takie cos ale nie wiem co to jest idzie do cewki przewodami VDO 412 202/008/001 i gdzies tam jeszcze

[ Dodano: 20 Maj 2008 18:59 ]
Obrazek

: wt maja 20, 2008 19:42
autor: zodiak
jhosef pisze:Bo możesz jej nie mieć. Silniki PL występowały z wtryskiej K-jetronic i KE-jetronic.
Wot ciekawostka. K-jetronic to tylko w KR były, PL only KE-jetronic ( z sondą Lambda oczywiście). Sonda powinna być w kacie lub w "dwururce".

P.S
Ten sterownik z ostatniej fotki wygląda jak sterownik od stabilizacji obrotów biegu jałowego (steruje zaworem stabilizacji biegu jałowego) choć mogę się mylić bo kiepsko widać.

: wt maja 20, 2008 19:46
autor: jhosef
zodiak pisze:Ten sterownik z ostatniej fotki wygląda jak sterownik od stabilizacji obrotów biegu jałowego (steruje zaworem stabilizacji biegu jałowego) choć mogę się mylić bo kiepsko widać.
zgadza się
nr vw/au vw/audi 035 133 455 F

vdo 408/202/008/001

Ale w etce mam k-jet w PL

: wt maja 20, 2008 20:11
autor: Pawel_sz
jhosef pisze:
zodiak pisze:Ten sterownik z ostatniej fotki wygląda jak sterownik od stabilizacji obrotów biegu jałowego (steruje zaworem stabilizacji biegu jałowego) choć mogę się mylić bo kiepsko widać.
zgadza się
nr vw/au vw/audi 035 133 455 F

vdo 408/202/008/001

Ale w etce mam k-jet w PL
a mozesz podac schemat instalacji elektrycznej od tego sterownika bo schiz polega na tym ze mam kilka kabli odlaczonych i poprzecinanych ;/

powiedzcie mi dlaczego mi tyle pali moze to byc sonda walnieta ??

: wt maja 20, 2008 20:51
autor: jhosef
Pełnych schematów musiałbym poszukać. Nie wiem czy mam napewno

Znalazłem coś takiego. Może ci pomoże.

Obrazek

: wt maja 20, 2008 23:08
autor: Pawel_sz
z tego schematu wynika ze jest sonda lambda ale ni wala jej nie moge znalesc;/ przy portkach nie ma jutro zrobie lepsze fotki tego to moze lepiej mi pomozecie macie pomysl czego moze byc przyczyna ze az tyle mi pali wachy i kopci na benzynie paskudnie a na gazie nie kopci