Sam wchodzi na obroty. Muli się

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1430
Rejestracja: pn maja 19, 2008 17:35
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Sam wchodzi na obroty. Muli się

Post autor: GranuL » pn maja 19, 2008 17:53

:otepienie: Mam problem z silnikiem konkretnie jadę sobie jadę a nagle jak dam na luzik to me auto zamiast zmniejszyć obroty do nieco niżej niż 1000 i stać równo daje obrotów na 1800-2000 ;/. Gdy stoję na światłach np. jest tak samo w momencie kiedy musnę pedał gazu tak by lekko naprawdę leciutko auto podgazowało to obroty sie normalizują w miarę. I takie problemy męczą mnie dopóki auto sie nie rozgrzeje. Jak już jest rozgrzane to zachowuje się powiem szczerze normalnie.Dziś jednak doszedł kolejny problem gdyż przy zmianie biegu z 2 na 3 a czasem na 4 auto nie chce przyspieszać muli go jakby odcięło gaz wciskam do oporu gazu i lipa trzeba kilka razy szybko powciskać to mi załapie wtedy i jedzie. A jak chce szybko ruszyć i załóżmy chce go kręcić powyżej 2300obrotów to czasem obroty rosną dalej a auto jedzie na luzie. Nie mam pojęcie co to może być gdyż silnik miałem robiony. Silnik krokokwy wymieniony + cewka nowa kable te od cewki do świec + świece nowe Wymienione płyny wszystkie uszczelkę pod głowica i ktoś ją źle wymienił i lekko wycieka silnik niby wyczyszczony cały był i nie mam pojęcia. Więc zanim pojadę do warsztatu to może tu mi ktoś pomoże zanim zacznę wydawać pieniądze na mechaników.
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 19:32 przez GranuL, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » pn maja 19, 2008 21:00

Jak to uszczelke pod głowicą wymieniali i leko cieknie . Jak tak jest to jedz do tego warztatu z reklamacjom niech ci to zrobim uszczelka pod głowicom to powarzna sprawa.REKLAMACJA.



Awatar użytkownika
GranuL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1430
Rejestracja: pn maja 19, 2008 17:35
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » pn maja 19, 2008 22:01

Tą uszczelkę mi zrobił niby znajomy i nie zapłaciłem mu za to bo zrobił kaszane a nie chciał sie przyznać do błędu mówił ze fachowiec jest i wszystko zrobił cud miód i chciał 500zł za robociznę za nic a auto mi chodziło jak maluch.Ta uszczelka ponoć jeszcze wytrzyma narazie mnie nie stać na ta wymianę itp. bo mnie martwi obecny problem który opisałem powyżej a czuje, że znów będzie problem wysokiej kwoty finansowej :( dlatego pytam sie was drodzy koledzy o porady.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw maja 22, 2008 23:22

A gdy chodzi na luzie to wydech nie pierdzi . sprawdz kable WN spryskaj wodą ale puzniej osusz jak bendze walic iskra to jusz wiesz.A silniczek krokowy teraz zasada jesli odepniesz wtyczke na otpalonym silniku od silnika krokowego i obroty nie wzrosnom o np 300 , 400 obrtuw i ich nie bendze czymał to znaczy że silniczek krokowy pad.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt maja 23, 2008 11:24

jaki to jest silnik ktory rok? jezeli ABU to przerabialem to, rozrzad o sprawdzenia i zaplon, podstawa pod wtryskiem, i wydaje mi sie ze silniczek krokowy pada, odepnij akumulator na 10-20 min i zrob reset komputera, potem po odpaleniu pozwol mu sie nagrzac do wlaczenia wentylatora bez dotykania gazu


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1430
Rejestracja: pn maja 19, 2008 17:35
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » pt maja 23, 2008 12:42

Silnik 1.6 rocznik 1995 ok spróbuje - a kable były wymieniane cewka itp ale sprawdzę



Awatar użytkownika
GranuL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1430
Rejestracja: pn maja 19, 2008 17:35
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » wt cze 03, 2008 19:29

:bajer: Rozwiązaniem był silnik krokowy który jest tandetną podróbka i mój stary silniczek zatrybił i jest nie najgorzej wiadomo, że może coś tam się dziać ale mam nadzieję, że mi posłuży jeszcze. Dla zainteresowanych taki silniczek który posiadam 6-pinowy BOSCHa bo nie opłaca się kupować podróbek to koszt 650zł :goof:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 237 gości