Strona 1 z 1

PN - nierowne obroty silnika

: pn maja 19, 2008 14:54
autor: tursky
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1890066#1890066

dalem ten post juz dawno ale nik nie zagladal mimo mojego odswiezania.

Re: PN - nierowne obroty silnika

: pn maja 19, 2008 20:11
autor: sałata
tursky pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1890066#1890066

dalem ten post juz dawno ale nik nie zagladal mimo mojego odswiezania.
:pub: Miałem takš samš usterkę zaraz po kupnie Golfika ale było to 4-ry lata temu .Byłem "zielony" w temacie golfa.Obecnie mogę stwierdzić że auto to nie ma dla mnie tajemnic.Co do Twojej usterki to trzeba sprawdzić a nejlepiej wymienić gumowy przewód idšcy od kolektora od kolektora ssšcego /jest on bardzo blisko przegrody czołowej/.Prawdopodobnie jest pękniety/nawet niewidocznie dla oka/ i pobiera dodatkowe powietrze co przyczynia sie do wchodzenia silnika w mocno podwyższone obroty.Ja też musiałem go zgasić aby spowrotem miał normalne obroty ale nie na długo.Było to bardzo upierdliwe.Ponieważ było to po kupnie samochodu a ja zielony ,udałem się z tš usterkš do serwisu volkswagena.Naprawa trwała całe 20 minut.Ponieważ byłem przy naprawie stšd te wiadomoœci. Polecam się na przyszłoœć.

: pn maja 19, 2008 20:40
autor: tursky
dzieki kolego wielkie za pomoc, naprawde mi pomogles. Punkcik dla Ciebie! A ile ten waz moze mnie kosztowac?

: wt maja 20, 2008 12:12
autor: sałata
tursky pisze:dzieki kolego wielkie za pomoc, naprawde mi pomogles. Punkcik dla Ciebie! A ile ten waz moze mnie kosztowac?
Koszt tego elastycznego wezyka to ok.15 zl.On jest krótki idzie od kolektora ssącego do króćca a dalej do serwa hamulcowego.Od króćca odchodzi cienki wężyk do aparatu zapłonowego /podcisnienie/.Obejrzyj cały ten ciag przewodów.Jak byś miał jakieś inne problemy to napisz.Nie zgadzam się z opinią że gażniki 2EE Pierburg do silnika 1,6 PN są awaryjne.Jak każdy zespoł w samochodzie trzeba doglądać i dbać a on odwdzieczy sie w drodze. Pozdrowienia. :pub:

: śr maja 21, 2008 09:42
autor: Jessy
sałata pisze:Nie zgadzam się z opinią że gażniki 2EE Pierburg do silnika 1,6 PN są awaryjne.Jak każdy zespoł w samochodzie trzeba doglądać i dbać a on odwdzieczy sie w drodze.
Zgadzam sie w 100% jak sie dba o gaznik to niezawiedzie. Narazie auto ma 304tys/km z czego moje 14tys km i jak dotąd tylko go profilaktycznie wyczysciłem po kupnie auta i hula do tej pory :helm: Nigdy mnie nie zawiódł :bajer: