Jakie części mozna wykluczyć przy jezdzie na gazie..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Jakie części mozna wykluczyć przy jezdzie na gazie..

Post autor: diver666 » pn maja 19, 2008 09:09

Chciałem sie zapytac was Drodzy koledzy jakie części nie biorą udziały w pracowaniu samochodu na gazie a tylko na benzynie i jakie mozna pominąc przy sprawdzaniu.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn maja 19, 2008 09:35

Cały gaźnik i wszystko co przed nim.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » pn maja 19, 2008 10:26

Podgrzewacz kolektora, nastawnik przepustnicy 2ee, sterownik gaznika, sonda lambda tez?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn maja 19, 2008 10:53

Gaźnik nadal pełni funkcję przepustnicy.

Sonda nie jest wykorzystywana bo w PN instalka jest I generacji.



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » pn maja 19, 2008 14:14

1 . a co z podgrzewaczem?

2 . Co w instalacji I generacji odpowiada za wolne obroty?
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 15:19 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » pt sie 08, 2008 23:30

Tak na dobrą sprawę w instalce I generacji potrzebna jest tylko przepustnica. Myślałem kiedyś żeby zrobić auto zasilane tylko LPG. Reduktor i mikser zastępują gaźnik. Reduktor przekształca gaz ze stanu ciekłego do lotnego, mikser np. ze zwężką Venturi'ego przygotowuje nam mieszankę paliwowo-powietrzną. Przepustnica stanowi opór dolotu i koniec. Pozostaje kwestia ogrzania reduktora i to jest problem, najlepiej niestety to wychodzi na zasilaniu benką w pierwszej fazie pracy silnika.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » śr paź 29, 2008 22:23

można sobie założyć podgrzewacz elektryczny na rozruch :) są takie w ofercie BRC na 100%


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 29, 2008 22:37

Za wolne obroty na obu paliwach odpowiadają elementy składowe gaźnika (nastawnik przepustnicy), ustawiające uchylenie przepustnicy. Można oczywiście to obejść i ustawić przepustnicę na sztywno tak żeby silnik nie gasł, jeśli nie planuje się już na benie jeździć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości