Strona 1 z 1
VW GOLF III GTI 2.0 8v (2e) - problem z obrotami
: czw cze 16, 2005 15:06
autor: Dawid 19
Witam!
Zakupił kolega wczoraj VW golfa j.w. i ma poroblem z obrotami tzn. ''faluja '' w przedziale 600-2000 obr/min,pozatym przy wolnym dodawaniu gazu szarpie(przerywa,dławi się).Czy może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć i jak sprawdzić ewentualnie naprawić,wyczyścić???Aby wszystko grało!
Z góry bardzo dziękuję za pomoc!!!
: czw cze 16, 2005 15:52
autor: kumek2
sprawdz czujnik temperatury( ten z 4 kabelkami), albo silniczek krokowy
: czw cze 16, 2005 22:31
autor: evolution
ja bym sprawdzil szcelnosc polaczen podcisnien a w wypadku nie zauwazenia niczego dziwnego zrobil diagnostyke silnika od cisnienia pompy paliwa do regulacji podstawowej wlacznie
: pt cze 17, 2005 10:57
autor: Dawid 19
silniczek krokowy to gdzie jest zamocowany w tym silniku?czy można go wyczyścić tak jak np. w oplu?
: pt cze 17, 2005 15:25
autor: cobra333
silnik jest zamontowany na przepustnicy Ale przepływomierz tez moze mieć winę opis czyszczenia silnika i przepływki jest na forum OPCJA SZUKAJ
: sob cze 18, 2005 00:11
autor: MAREK 74
zrobiłeś zdjęcie regulatorowi wolnych obrotów ,ale ty nie wiesz jak on wygląda niestety
: ndz cze 19, 2005 15:58
autor: Dawid 19
Częściowo opanowane!W/g waszych wskazówek sprawdziłem przewody podciśnieniowe(takie cieńkie),węże od odmy(gumowe),rurę od przepływomierza do kolektora ssącego.Wszystko albo dziurawe albo skruszałe(gumy).Wymieniłem i...... obrotki już tak nie skaczą!Ale jest problem gdy gwałtownie wciskam pedał gazu,dławi się i jest takie stuknięcie dość głośnew obudowie filtra lub przepływomierzu,czyżby to klapka???Podczas pracy silnika odłączyłem wtyczkę od przepływki i reakcja była czyli silnik prawie zgasł czyli dobrze(sprawna przepływka?).W zakresie większych obrotów tj. powyżej ok. 3500 wkręca się dobrze bez zadławień!
Bardzo dziękuję za podpowiedzi,sugestie!
Ps.
Na początku jak zacząłem pisać na Forum VW chciałem pokazać mojego golfika ale nie potrafiłem wkleić zdjęcia i poszedł post bez fotki i......komentarzy(oczywiście w/g mnie głupich) było sporo a jak poprosiłem o poradę to.....pozostawię bez komentarza.Pomyślałem sobie ,że osoby będące na Forum to ............ .Ale mam nadzieję iż to tylko nieliczna część osób bywających na Forum wspaniałego auta jakim jest VW Golf( I CZY II CZY III).
Pozdrawiam !!!
: ndz cze 19, 2005 20:36
autor: MAREK 74
to stuknięcie to przepływomierz
sprawdź zapłon czy dobrze ustawiony