Strona 1 z 2

Kopci na biało

: pt maja 16, 2008 19:37
autor: wesdam
Witam. Tak jak w temacie podałem mój golfik przy odpalaniu kopci na biało.Nie cały czas puści tylko białą chmurę a później jest już ok nie dymi nie kopci z rury wydobywają się przeźroczyste spaliny. Tak do informacji to nie mam katalizatora ale to chyba nie powinno robić różnicy. Niedawno wymieniłem w nim uszczelniacze zaworów wszelkie uszczelki typu pod głowicą, pokrywą, i od kolektorów. Wymieniłem też filtr oleju olej oraz rozrząd i pasek klinowy oraz aby ożywić trochę muła wrzuciłem wałek i kompa z abs-a. Zauważyłem też że jednak jeszcze trochę oleju mi ucieka ale znalazłem przyczynę jakaś uszczelka od spodu mi przecieka, po prawej strony od miski stojąc przodem do samochodu. Czekam na diagnozy

: pt maja 16, 2008 22:01
autor: szopek87
a ile on ma najechane???

: pt maja 16, 2008 22:04
autor: dziejo
nie przejmuj się tym !!!!!!!!!
przy odpaleniu to nie powód do zmartwień :bigok:

: pt maja 16, 2008 22:22
autor: wesdam
sprawdzałem dzisiaj stan oleju. zalałem go do pełna przy 186150 km teraz mam 188414 i pozom oleju jest trochę powyżej minimum z 2-3mm . Liczyłem sobie i wychodzi ze spalił gdzieś tak koło 0,8 0,9l na 2264 km. To chyba sporo jak myślicie? Włożyłem w silnik kolo 1 tys zł za to pewnie bym kupił 2.0 115km :grrr:

dziejo, witaj w klubie 1.8 GL LPG :grin:

: pt maja 16, 2008 22:45
autor: dziejo
sprawdzałem dzisiaj stan oleju. zalałem go do pełna
jak to do pełna ????????? :bajer: :bajer:

: pt maja 16, 2008 22:51
autor: wesdam
do pełna znaczy prawie po max na bagnecie

: sob maja 17, 2008 12:54
autor: szopek87
niom litre na 250 tysia to sporo to tak jak robisz 10 tys to wymiany nie trzeba

: sob maja 17, 2008 13:24
autor: wesdam
hehe no niby tak ale dlaczego tak sie dzieje. musze dokladnie sprawdzic moze jednak gdzies sa jakies wycieki. W tygodniu tez chyba pojade sprawdzić ciśnienie sprężania. Mam nadzieje ze nie bede musial wymieniac pierscieni. Jak myslicie oplacala by sie wymiana znaczy swap w tej sytuacji na silniczek 2E?

: sob maja 17, 2008 14:17
autor: szopek87
ten 115 koni??? a nada Ci sie skrzynia i reszta podzespolow??? a cisnienie zmierz sobie sam ten przyzad kosztuje 70 zl i bedziesz go mial caly czas a mechanik chce chyba za sprawdzenie 40 zl

: sob maja 17, 2008 18:27
autor: wesdam
to juz pytanie do speców którzy w tym siedzą ja się jeszcze tematem swapa tak nie interesowałem.

: ndz maja 18, 2008 00:01
autor: szopek87
wlasnie a z tego co wiem to 115 KM to GTI i ma wzmocnione przeguby zawieszenie i jest inna skrzynia

: pn maja 19, 2008 15:55
autor: wesdam
zrobilem dzisiaj probe cisnieniowa i wyglada na to ze pierscien na 4 zaworze jest juz do wymiany.Wyniki wygladaly nastepujaco 10,5 11 10,75 8,4. Jak pytałem ile by kosztowała wymiana pierścieni to zaśpiewali mi 2tyś. I teraz pytanie robić czy kupić nowy silnik czy moze sprzedac cały samochód i kupić inny?

: pn maja 19, 2008 16:24
autor: szopek87
sprzedaj autko kumpel probowal reanimacji silnikai sie nie polaca lepiej kupic silnik za tysiaca kupisz silnik i po problemie

: pn maja 19, 2008 16:40
autor: wesdam
pomyślę nad zmianą silnika bo ogólnie autko jest ok. Mysle nad silnikiem 1.6 aft lub jakimś 1.8 abs.