Wyprzedzenie zapłonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Wyprzedzenie zapłonu
Witam!
Ostatnio założyłem do swojego golfa III 1,8 instalację gazową. Gazownik powiedział, że samochód lepiej by jeździł na gazie gdyby przyspieszyć mu zapłon o jakies 3 stopnie w stosunku do standardowego. Jeśli to zrobię jaki bedzie to miało wpływ na jazdę na benzynie? Czy to w ogóle prawda, że bedzie jeździł lepiej na gazie z przyspieszonym zapłonem?
Ostatnio założyłem do swojego golfa III 1,8 instalację gazową. Gazownik powiedział, że samochód lepiej by jeździł na gazie gdyby przyspieszyć mu zapłon o jakies 3 stopnie w stosunku do standardowego. Jeśli to zrobię jaki bedzie to miało wpływ na jazdę na benzynie? Czy to w ogóle prawda, że bedzie jeździł lepiej na gazie z przyspieszonym zapłonem?
tak, bedzie jezdzil lepiej na LPG z wyprzedonym zaplonem, mozliwe ze te kilka stopni nie doprowadzi do spalania stukowego na PB, lepszym rozwiazaniem jest zalozenie drugiego Epromu (chipa) i podpiecie wszystkiego do przekaznika gazowego , wtedy automatycznie z przejsciem silnika na LPG bedą sie zmieniać nastawy zapłonu.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
cena mysle ok. 1000zł u ktoregos z chip tunerów
moge zrobić coś takiego , a i cena będzie mniejsza
moge zrobić coś takiego , a i cena będzie mniejsza
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Witam
Jeśli o zapłonie mowa to jak w w silniku 1.8 ABS mozna go wyregulować używając lampy starego typu ktora daje blysk dokładnie w momencie zapłonu (bez elektroniki opóźniającej błysk o kąt wyprzedzenia), w ktorym miejscu powinienem widziec znak na kole dla fabrycznych 6 stopni ?
A co do wątku głównego, to według "moich" gaziarzy w zupełności wystarcza nastawa fabryczna, zarówno na osiągi jak i przedewszystkim żywotność motoru, i nie mam powodów żeby się z nimi kłócić
Pozdrawiam, Pitt
Jeśli o zapłonie mowa to jak w w silniku 1.8 ABS mozna go wyregulować używając lampy starego typu ktora daje blysk dokładnie w momencie zapłonu (bez elektroniki opóźniającej błysk o kąt wyprzedzenia), w ktorym miejscu powinienem widziec znak na kole dla fabrycznych 6 stopni ?
A co do wątku głównego, to według "moich" gaziarzy w zupełności wystarcza nastawa fabryczna, zarówno na osiągi jak i przedewszystkim żywotność motoru, i nie mam powodów żeby się z nimi kłócić
Pozdrawiam, Pitt
Dobre auto to doinwestowane auto
- bryszard
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Kiedyś juz poruszałem ten temat 6 stopni i nie było odzewu.Mam starą lampe i podpinam ją i co kiedy ma być błysk na tym znaku pierwszym czy na tym znaku drugim idąc po obwodzie jak zegar?Aha i czemu te znaki tak się wachają czyli tak jakby wypadał zapłon nigdy nie stoi błysk w miejscu .Czy to normalne silnik /ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 299 gości