[mk3]Problem z przełącznikiem wskaźnika temp.,zużycia paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

[mk3]Problem z przełącznikiem wskaźnika temp.,zużycia paliwa

Post autor: Krembul » czw cze 16, 2005 00:09

Witam!
Mam problem z przełącznikiem komputera w golfie III 96rok. Chodzi mi o przycisk znajdujący się na szczycie przełącznika wycieraczek służący do przełączania wyświetlanych informacji o zużyciu paliwa, temperaturze zewnętrznej itp. Problem polega na tym, że przycisk po prostu nie działa :-). Jak się dobrać do niego i sprawdzić co nawaliło? Może komuś już nie działało i uporał się z problemem? Prosiłbym o jakieś wskazówki dotyczące naprawy lub ewentualnie wymiany i jej kosztach.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw cze 16, 2005 09:10

musisz ściągnąć na końcu dziwigni osłonę przełącznika mfa, składa się z 2 części. mam jeden przelącznik mfa rozebrany na częsci :kac:



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » czw cze 16, 2005 13:05

Ale zdjąć i co dalej? Ten przełącznik z pozycjami 0, 1, 2 nie działa również. Może jakaś wtyczka się rozłączyła?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw cze 16, 2005 19:36

Krembul pisze:Ale zdjąć i co dalej? Ten przełącznik z pozycjami 0, 1, 2 nie działa również. Może jakaś wtyczka się rozłączyła?
w środku nie ma wtyczki



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » czw cze 16, 2005 20:18

A to czerwone to co??? Może jednak ktos ma jakiś pomysł co się mogło zepsuć w tym przełączniku? Przypominam, że nie dziala ani przycisk na szczycie przełącznika ani ten przełącznik na froncie z pozycjami 0, 1, 2.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw cze 16, 2005 21:23

miałem na myśli, że w miejscu gdzie jest sam przełącznik 0 1 2 0 nie ma wtyczki. natomiast niżejoczywiście że jest. ale napisz czy tym pstryczkiem 0 1 2 0 -mozeż przełączac ? i wtedy nic wyswietlacz nie pokazuje?



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » czw cze 16, 2005 22:46

Jak przełączam to nie ma żadnej reakcji. Jak wciskam ten na szczycie to też nie ma żadnej.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt cze 17, 2005 20:23

a wcześniej działało :?: na liczniku wokół prawgo wyświetlacza masz rysunki temp, zużycia paliwa, temp oleju :?:



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » pt cze 17, 2005 22:39

Nie wiem czy działał wcześniej bo niedawno kupiłem ten samochód. Dookoła prawego wyświetlacza są znaczki dotyczące funkcji przełącznika.



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob cze 18, 2005 02:04

jeżeli nie mozna przełączyć zegara na inną funkcję to nie wiadomo czy działa przełącznik 0120.
można próbować zewrzeć ręcznie któreś styki wtyczki (musisz mieć schemat) i okaże się czy MFA w zegarach działa.



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » sob cze 18, 2005 11:18

No na to to wpadłem :-). Problem jest tylko w tym jak się tam do tego wszystkiego dobrać. Zdjąć obudowę kolumny kierownicy, dostać się do wtyczki i tam próbować zwierać odpowiednie styki???



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob cze 18, 2005 17:37

tak, trzeba się dobrać do tej czerwonej wtyczki ze zdjęcia a osłonę z kierownicy ściąga się łatwiutko.

Jak na wtyczce nie zadziała to trzebaby zegary wymontować, podłączyć na stole zasilanie i symulować przełączniki i czujniki bo może coś w zegarach jest uszkodzone.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości