Problem z cieplotom silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z cieplotom silnika
Co może być spartolone jeżeli silnik nie zapala w stanie tempartaury okolo +30 oC
Musze godzine czekac, az wystygnie do temperatury panującej na dworzu, wtedy odpala za pierwszym cyknięciem.
Mechanik stwierdzil ze nalezy przyczyny szukac w kostce stacyjki. Czy ktos sądzi lub wie czy stacyjka bylaby odpowiedzialna za to, ze samochod nie odpala rozgrzany, a zimny zawsze?
Akumulator trzeba wykluczyć, poniewaz sprawdzalem na innym nowym, co zreszta mój rowniez nie jest stary (pazdziernik 07 ), lecz troszke mu sie postało..
Staram sie jezdzic bez zadnych mozliwych nie potrzebnych obciążen typu wentylator, radio itp.
Drugą sprawą jest to, że problem zaistnial tuz przed remontem ( czyli jakies 5 miesiecy temu ) z tym, że auto gasło na kazdych swiatlach.
I tak rozrusznik zostal wymieniony na nowy, pompa oleju również, wszystkie bebechy także ( walek rozrządu robiony na zamówienie od Tuchołki , pierscienie itd. ).
wszystkie linki, paski i izolacje, zostaly wymienione na nowe..
Licze na was , że mi pomożecie. o wszystkich nowych usterkach/nowinkach informowac będe na bierząco. Naprawde moj fał-wey potrzebuje wsparcia...
Musze godzine czekac, az wystygnie do temperatury panującej na dworzu, wtedy odpala za pierwszym cyknięciem.
Mechanik stwierdzil ze nalezy przyczyny szukac w kostce stacyjki. Czy ktos sądzi lub wie czy stacyjka bylaby odpowiedzialna za to, ze samochod nie odpala rozgrzany, a zimny zawsze?
Akumulator trzeba wykluczyć, poniewaz sprawdzalem na innym nowym, co zreszta mój rowniez nie jest stary (pazdziernik 07 ), lecz troszke mu sie postało..
Staram sie jezdzic bez zadnych mozliwych nie potrzebnych obciążen typu wentylator, radio itp.
Drugą sprawą jest to, że problem zaistnial tuz przed remontem ( czyli jakies 5 miesiecy temu ) z tym, że auto gasło na kazdych swiatlach.
I tak rozrusznik zostal wymieniony na nowy, pompa oleju również, wszystkie bebechy także ( walek rozrządu robiony na zamówienie od Tuchołki , pierscienie itd. ).
wszystkie linki, paski i izolacje, zostaly wymienione na nowe..
Licze na was , że mi pomożecie. o wszystkich nowych usterkach/nowinkach informowac będe na bierząco. Naprawde moj fał-wey potrzebuje wsparcia...
Wielkie dzięki za pomoc
Cześć drodzy parafianie co ma wspólnego stacyjka z +30 stopni z odpalaniem albo czujnik tamperatury z odpalaniem gdy silnik jest ciepły czujnik temp. działa jako ssanie i pokazuje temperaure na liczniku jaka jest w układzie bynajmniej tak bylo i jest w mk3 a wiec te sprawy wykluczmy z tego temmatu bo wydaje mi sie ze to nie jest to moge sie mylic ale ale ok.
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
w mk2 sa 2 osobne czujniki-jeden od ssania a drugi od wskaznikacezarek pisze:Cześć drodzy parafianie co ma wspólnego stacyjka z +30 stopni z odpalaniem albo czujnik tamperatury z odpalaniem gdy silnik jest ciepły czujnik temp. działa jako ssanie i pokazuje temperaure na liczniku jaka jest w układzie bynajmniej tak bylo i jest w mk3 a wiec te sprawy wykluczmy z tego temmatu bo wydaje mi sie ze to nie jest to moge sie mylic ale ale ok.
jak uszkodzi sie ten od ssania i bedzie pokazwywal rezystancje ok 2tys-3tys ohm to ssanie bedzie cally czas wlaczone i beda problemu z odpaleniem auta bo bedzie dostawal wieksza dawke paliwa i bedzie sie zalewal. Jak silnik ostygnie to bedzie ok ale jak sie nagrzeje to sie zaczna problemy
Ja zrozumialem to tak ze silnik kreci ale nie zapala ale po prrzeczytaniu jeszcze raz wychodzi nna to ze nie wiadomo czy kreci czy nie kreci rozrusznik
Jezeli nie kreci rozrusznik ani nie cyka elektromagnes to podaj +12V na czerwony przewod przy elektromagnesie - ominiesz w ten sposob stacyjke i bedziesz czy to jej wina
hliter17, Masz silnik GX, jak wynika z opisu. zasilany on jest przez wtrysk mechaniczny k-jetronic lub ke-jetronik. Nie jestem znawcą tego zasilania ale wczoraj wrzuciłem na serwer opos tero systemu, regulacje i niedomagania po polsku. Może Ci pomoże.
http://rapidshare.com/files/115188606/K ... e.zip.html
http://rapidshare.com/files/115188606/K ... e.zip.html
agrala pisze:w mk2 sa 2 osobne czujniki-jeden od ssania a drugi od wskaznikacezarek pisze:Cześć drodzy parafianie co ma wspólnego stacyjka z +30 stopni z odpalaniem albo czujnik tamperatury z odpalaniem gdy silnik jest ciepły czujnik temp. działa jako ssanie i pokazuje temperaure na liczniku jaka jest w układzie bynajmniej tak bylo i jest w mk3 a wiec te sprawy wykluczmy z tego temmatu bo wydaje mi sie ze to nie jest to moge sie mylic ale ale ok.
jak uszkodzi sie ten od ssania i bedzie pokazwywal rezystancje ok 2tys-3tys ohm to ssanie bedzie cally czas wlaczone i beda problemu z odpaleniem auta bo bedzie dostawal wieksza dawke paliwa i bedzie sie zalewal. Jak silnik ostygnie to bedzie ok ale jak sie nagrzeje to sie zaczna problemy
Ja zrozumialem to tak ze silnik kreci ale nie zapala ale po prrzeczytaniu jeszcze raz wychodzi nna to ze nie wiadomo czy kreci czy nie kreci rozrusznik
Jezeli nie kreci rozrusznik ani nie cyka elektromagnes to podaj +12V na czerwony przewod przy elektromagnesie - ominiesz w ten sposob stacyjke i bedziesz czy to jej wina
Faktycznie teraz sobie przypominam ze w passacie B3 miałem tez 2 czujniki bo kiedys zimą rozwaliło mi ten plastikowy kruciec i były własnie 2 czujniki ale w golfie mk3 AAM juz miałem tylko jeden czujnik
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 20:36
- Lokalizacja: Giżycko / Gdynia
- Kontakt:
Kiedys spotkalem sie z takim problemem. W passacie "szczupaku" przez ok 0,5 roku sie z tym meczylem (kondycja sie tylko poprawila przy ciaglym odpalaniu "na pych" ). Problem rozwiazalem przez przypadek dawajac kabel masowy ktory prowadzi do akumulatora o wiekszym przekroju (ten ktory byl wstawiony byl zbyt cienki). Sprobuj dodatkowo poprowadzic jeszcze jeden gruby kabel masowy i zobacz czy pomoze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 264 gości