Jakie właściwości czerwonego czujnika na króćcu, silnik RP
: czw maja 15, 2008 17:29
Problem dotyczy czerwonego czujnika na króćcu, tam gdzie jest jeszcze niebieski i czarny.
Teraz mam pytanie czy on przy temperaturze zewnętrznej takiej jak teraz ok 15st. też uruchamia tego jeża(chodzi mi o podgrzewanie powietrza), gdy silnik oczywiście zimny. U mnie jak go badałem miernikiem to cały czas pokazuje nieskończoną oporność, nie ma przewodności. To w takiej temperaturze powietrza jak mamy ostatnio to on też powinien przewodzić i odpalać tego jeża czy to musi być znacznie zimniej i to że nie przewodzi prądu to jest normalne, a robi to tylko dajmy na to zimą?
Jeśli jest u mnie padnięty to skutkuje to... czym? Dłuższym rozgrzewaniem się silnika? Dłużej na ssaniu jedzie? Jeszcze coś?
Jeśli trzeba wymieniać to na obojętnie jakiej firmy czy szukać jakiejś konkretniej firmy? Są jakieś lepsze, gorsze od tego czujnika, czy brać najtańszy?
Teraz mam pytanie czy on przy temperaturze zewnętrznej takiej jak teraz ok 15st. też uruchamia tego jeża(chodzi mi o podgrzewanie powietrza), gdy silnik oczywiście zimny. U mnie jak go badałem miernikiem to cały czas pokazuje nieskończoną oporność, nie ma przewodności. To w takiej temperaturze powietrza jak mamy ostatnio to on też powinien przewodzić i odpalać tego jeża czy to musi być znacznie zimniej i to że nie przewodzi prądu to jest normalne, a robi to tylko dajmy na to zimą?
Jeśli jest u mnie padnięty to skutkuje to... czym? Dłuższym rozgrzewaniem się silnika? Dłużej na ssaniu jedzie? Jeszcze coś?
Jeśli trzeba wymieniać to na obojętnie jakiej firmy czy szukać jakiejś konkretniej firmy? Są jakieś lepsze, gorsze od tego czujnika, czy brać najtańszy?