Strona 1 z 1

cos mi szarpie, i światła przygasaja wraz z silnikiem

: czw maja 15, 2008 00:26
autor: AIRWOLF
Witam , mam problemik z moim silniczkiem, jego historia jest taka, jak go kupiłem tzn całego golfa 2 lata temu to silnik jako tako chodził, powiem że nawet nieźle,pewnego razu około rok temu jadąc gdzieś tam silnik zamuliło i zgasł w drodze, i powtórzyło sie to kilka razy.Moim zdaniem było to za sprawa paliwa, zatankowałem na jakiejś stacji "TOMEK" ??.
po pewnym czasie wszystko wróciło do normy, ale jakieś pół roku temu silnik zaczał wchodzić w niejaki rezonans takie miałem odczucie, jak przygazowałem to jakby cylindry nie mogły się zgrać ze sobą i niekiedy go lekko poddusiło jakby miał zgasnąć lub sam nie wiedział czy ma chodzić czy nie,następnie jakieś 5 mies temu zaczęły sie problemy z akumulatorem, jeździłem nim tylko w weekendy bo w tyg studia, po wymianie akumulatora zastanowiłem sie nad alternatorem bo może źle ładował, i okazało sie że tak, dawał 13.8-9 przy obciążeniu, niby wina akumulatora ale no cóż tamten aku siadł dałem nowy i niby powinno być git bo alternator dałem do regeneracji, ale na drugi dzień po regeneracji zaczęły się odzywac nieznane głosy z pod maski, blaszany świergot, olej był wymieniany w listopadzie,a w dodatku jakis czas temu zaczęła mi sie moczyć skrzynia, kropelkami, wczoraj silnik pracował jak w temacie, niewiedział czy ma chodzić czy zgasnąc więc zgasł a z nim chodziły trak samo światła


Ii nasunęła mi sie myśl może czas na jakiś większy remont. albo jak sie nie opłaca to może swap silnika co wy na to... może mieliście takie usterki lub kilka naraz


JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ŻE TAK DŁUGO TO OPISAŁEM , może temat nie bedzie usunięty

: czw maja 15, 2008 07:06
autor: agrala
sprawdzales teraz jakie jest napiecie
moze masz zatkany filtr paliwa, masz lpg?

: czw maja 15, 2008 10:59
autor: ppoll27
sprawdz sobie kabelki, świece, ustawienie zapłonu
z drugiej strony filtr paliwa / czujnik temperatury / sonda lambda
musisz mieć sprawny układ WN i układ zasilania paliwem a pozatym szczelny układ dolotowy

a jak kapie olej to nie ma rady - rozbieraj i uszczelniaj ... :bigok:

: czw maja 15, 2008 13:13
autor: AIRWOLF
lpg nie mam bo to wróg motoryzacji(silników) :grin:

[ Dodano: 15 Maj 2008 20:15 ]
chyba to będzie coś z paliwem, co ile sie filtr paliwa wymienia??i czujnik temp

: czw maja 15, 2008 21:50
autor: agrala
jezeli nie wymienialess filtra to z pewnoscia mozesz go wymienic
mozesz tez sprrawdzic cisnienie paliwa-mozee jest za slabe i tu lezy przyczyna

: pt maja 16, 2008 01:34
autor: Sumo
Ja mam to samo, i do tego problemy z odpalaniem...do tego każdy mechanik mówi co innego. :crazy:

: pt maja 16, 2008 08:04
autor: greg
pawel23sruba pisze:ale na drugi dzień po regeneracji zaczęły się odzywac nieznane głosy z pod maski, blaszany świergot,
przyczyna w złym złożeniu alternatora -nie wierzysz ? zdejm pasek od alternatora i na zimnym silniku odpal - jak nie ma świergotu altek do ponownego rozłożenia