Strona 1 z 1

Przekładnia kierownicza czy zawieszenie ?

: śr maja 14, 2008 10:55
autor: iraira(pl)
Uderzenia wywołane nierównościami nawierzchni są odczuwalne na kole kierowniczym (stukanie, szarpanie - "delikatne" wyrywanie kierownicy z rąk) i podłodze (słychać stukanie), ale tylko podczas: wolnej jazdy lub hamowania np. na betonowych płytach. Gdy ruszam kierownicą w obydwie strony to odczuwam po przesunięciu o jakiś 1-2 stopnie dobicie - luzów nie stwierdzam, a może właśnie to wskazuje na minimalne luzy? Może to wynik padającej przekładni kierowniczej? Zastanawia mnie czy spowodowane to może być kiepskiej jakości końcówkami drążków, które wymieniłem jakieś 5 000 km temu lub "problemami" z zawieszeniem.

Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję :) :pub:

: śr maja 14, 2008 11:34
autor: maryjan
iraira(pl) pisze:kiepskiej jakości końcówkami drążków
,

na to stawiam... Tylko to potrafi przenieść drgania na koło kierownicy (nie licząc przekładni)

: śr maja 14, 2008 20:39
autor: krzysio1985
i walka posredniego

: śr maja 14, 2008 21:42
autor: TheBiSHoP
ja polecam jeszcze sprawdzenie sworzni wahaczy. Aktualnie mam już drugi raz walnięty sworzen i tym razem jest podobnie do opisywanego przypadku. Poprzedni raz mi rwało kierownice w jedną stronę.