Strona 1 z 1

Po wymianie rozrzadu nie trzyma obrotów [golf mk2 1.6PN]

: śr cze 15, 2005 17:57
autor: igor002
Tak jak w temacie.
po wymianie rozrzadu z rolka napinajązą nie trzyma nmi obrotów
tzn nie gaśnie ani nic tylko tak jakoś spada z obrotów. przy okazji wymiany przeczysciłem swiece, styki na lalcu rozdzielacza i kopółce i nic pozatym nie ruszałem.
Denerwuje mnie to bo w samym rozrzadzie wydaje mi sie ze nic sie nie pozmieniało, bo znaki sie zgadzaja, sprawdzane wiele razy.
Odpinane były jeszcze wężyki od obudowy filtra powietrza, niewiem, chyba to niema znaczenia, ale jeden idzie do użadzonka przy gażniku ale został wpiety w to samo miejsce.

Poradzcie cos.
Jezeli chodzi o zapłon to chyba jest ok, chpociaz kiedyś na 2 mogłem do 80 ciagnać nawet rpzeszło a teraz przy 60 mam wrażenie ze jak wtedy przy 80, ale sie zbiera mimo wszystko.

Znaki sie zgadzaja ale czy możliwe ze coś zle w rozrządzie złożyłem??

: śr cze 15, 2005 18:02
autor: daaroo
ustaw zapłon na lampe nie na słuch

: śr cze 15, 2005 18:42
autor: igor002
daaroo pisze:ustaw zapłon na lampe nie na słuch
ale ja nic nie ustawiałem jeszcze, sprawdziłem rozrzad przed wymianą ustawiłem tak jak ma byc, zdjełem pasek rolke, założyłem nowe skręciłem i jest tak samo jak było w zasadzie.

: śr cze 15, 2005 19:42
autor: cobra333
ale jak miałeś mocno wyciagnięty pasek to zapłon teraz inaczej się ustawił pozucja wałka rorządu moze juz umiera membrana w przypieszaczu zapłonu taka puszka przy aparacie

: śr cze 15, 2005 19:49
autor: daaroo
niby tak ale po wtmiane ustawianie zapłonu to obowiązkowa rzecz

: śr cze 15, 2005 20:57
autor: igor002
daaroo pisze:niby tak ale po wtmiane ustawianie zapłonu to obowiązkowa rzecz
jutro na 12 sie umówiłem ze znajomym majstrem na ustawienie zapłonu, dzis sie z nim widziałem ale niemiał czasu, jedye co mi powiedział ze jeżeli sie auto zbiera dobrze to niby jest ok.

powiedzcie mi ile taki majster weżmie za sprawdzenie i ewentualne ustawinie zapłonu??

: śr cze 15, 2005 22:05
autor: daaroo
mi znajomy lampą ustawił za darmo, 5 minut roboty więc mysle ze nie więcej niz 20 zł

: śr cze 15, 2005 23:19
autor: kadet
joop strobolem przyswiecic wyregulowac i bedzie oki

: czw cze 16, 2005 15:50
autor: igor002
byłem, poświecił stroboskopem i nic, ustawiony jest dobrze, ma byc 18 a jest 19 a granice do ustawiania są +/-1 wiec sie zgadza.

Mechanik mi sugeruje ze to bedzie coś z gażnikiem, może ma racje, dzis kupiłem taki srodek do czyszczenia to porozbieram wsio i przeczyszcze, napewno nie zaszkodzi.

macie moze jakieś propozycje??

: pt cze 17, 2005 14:45
autor: igor002
może ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? przeczyściłem gaznik, jedyna poprawa to ze w mgnieniu oka wkreca sie na obroty po dodaniu gazu, dużo lepiej niż wczesniej, silnik chce trzymać obroty ale rytmicznie w jednym momęcie spadają tak do 500 i wracaja do 900. tak jak by 3 gary chodziły nmormalnie na 900 a jeden przeszkaczał:(

posprawdzałem świece, przewody, cewka działa, zapłon niby dobrze ustawiony, troszke zadużo ale niby w granicach normy.

zantanawiam sie nad aparaem zapłonowym ale mechanik powiediał ze jest niby ok:|

: pt cze 17, 2005 16:21
autor: igor002
z ciekawości pogmerałem sam przy ustawieniu aparatu zapłonowego, troche go opużniłem i już tak nie falują, nie jest idealnie, ale o niebo lepiej niz było. wydaje mi sie ze bedzie ok, sprawdze tylko na jakiejś trasie czy go nie opuiżniłem zabardzo i cczy mułowaty niejest, tego bysmy niechceli:)

a suma sumaru to dalej bede szukał przyczyn lekkiego falowania obrotów, teraz sie tak od 780-880 wahają, sprawdziłem na oscyloskopie:)

: pt cze 17, 2005 22:58
autor: bert_01
sprawdz jeszcze podcisnienia przy filtrze powietrz bo to dziadostwo lubi się popiprzyć przy robocie.jeżeli pasek i znaki sie zgadzają to sam nie wiem,rozumiem ze zapłon masz elektroniczny?