Po wymianie rozrzadu nie trzyma obrotów [golf mk2 1.6PN]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Po wymianie rozrzadu nie trzyma obrotów [golf mk2 1.6PN]

Post autor: igor002 » śr cze 15, 2005 17:57

Tak jak w temacie.
po wymianie rozrzadu z rolka napinajązą nie trzyma nmi obrotów
tzn nie gaśnie ani nic tylko tak jakoś spada z obrotów. przy okazji wymiany przeczysciłem swiece, styki na lalcu rozdzielacza i kopółce i nic pozatym nie ruszałem.
Denerwuje mnie to bo w samym rozrzadzie wydaje mi sie ze nic sie nie pozmieniało, bo znaki sie zgadzaja, sprawdzane wiele razy.
Odpinane były jeszcze wężyki od obudowy filtra powietrza, niewiem, chyba to niema znaczenia, ale jeden idzie do użadzonka przy gażniku ale został wpiety w to samo miejsce.

Poradzcie cos.
Jezeli chodzi o zapłon to chyba jest ok, chpociaz kiedyś na 2 mogłem do 80 ciagnać nawet rpzeszło a teraz przy 60 mam wrażenie ze jak wtedy przy 80, ale sie zbiera mimo wszystko.

Znaki sie zgadzaja ale czy możliwe ze coś zle w rozrządzie złożyłem??


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr cze 15, 2005 18:02

ustaw zapłon na lampe nie na słuch



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr cze 15, 2005 18:42

daaroo pisze:ustaw zapłon na lampe nie na słuch
ale ja nic nie ustawiałem jeszcze, sprawdziłem rozrzad przed wymianą ustawiłem tak jak ma byc, zdjełem pasek rolke, założyłem nowe skręciłem i jest tak samo jak było w zasadzie.


Mk3 GTI 16V ABF

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr cze 15, 2005 19:42

ale jak miałeś mocno wyciagnięty pasek to zapłon teraz inaczej się ustawił pozucja wałka rorządu moze juz umiera membrana w przypieszaczu zapłonu taka puszka przy aparacie


MORE POWER

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr cze 15, 2005 19:49

niby tak ale po wtmiane ustawianie zapłonu to obowiązkowa rzecz



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr cze 15, 2005 20:57

daaroo pisze:niby tak ale po wtmiane ustawianie zapłonu to obowiązkowa rzecz
jutro na 12 sie umówiłem ze znajomym majstrem na ustawienie zapłonu, dzis sie z nim widziałem ale niemiał czasu, jedye co mi powiedział ze jeżeli sie auto zbiera dobrze to niby jest ok.

powiedzcie mi ile taki majster weżmie za sprawdzenie i ewentualne ustawinie zapłonu??


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr cze 15, 2005 22:05

mi znajomy lampą ustawił za darmo, 5 minut roboty więc mysle ze nie więcej niz 20 zł



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » śr cze 15, 2005 23:19

joop strobolem przyswiecic wyregulowac i bedzie oki



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw cze 16, 2005 15:50

byłem, poświecił stroboskopem i nic, ustawiony jest dobrze, ma byc 18 a jest 19 a granice do ustawiania są +/-1 wiec sie zgadza.

Mechanik mi sugeruje ze to bedzie coś z gażnikiem, może ma racje, dzis kupiłem taki srodek do czyszczenia to porozbieram wsio i przeczyszcze, napewno nie zaszkodzi.

macie moze jakieś propozycje??


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt cze 17, 2005 14:45

może ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? przeczyściłem gaznik, jedyna poprawa to ze w mgnieniu oka wkreca sie na obroty po dodaniu gazu, dużo lepiej niż wczesniej, silnik chce trzymać obroty ale rytmicznie w jednym momęcie spadają tak do 500 i wracaja do 900. tak jak by 3 gary chodziły nmormalnie na 900 a jeden przeszkaczał:(

posprawdzałem świece, przewody, cewka działa, zapłon niby dobrze ustawiony, troszke zadużo ale niby w granicach normy.

zantanawiam sie nad aparaem zapłonowym ale mechanik powiediał ze jest niby ok:|


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt cze 17, 2005 16:21

z ciekawości pogmerałem sam przy ustawieniu aparatu zapłonowego, troche go opużniłem i już tak nie falują, nie jest idealnie, ale o niebo lepiej niz było. wydaje mi sie ze bedzie ok, sprawdze tylko na jakiejś trasie czy go nie opuiżniłem zabardzo i cczy mułowaty niejest, tego bysmy niechceli:)

a suma sumaru to dalej bede szukał przyczyn lekkiego falowania obrotów, teraz sie tak od 780-880 wahają, sprawdziłem na oscyloskopie:)


Mk3 GTI 16V ABF

bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » pt cze 17, 2005 22:58

sprawdz jeszcze podcisnienia przy filtrze powietrz bo to dziadostwo lubi się popiprzyć przy robocie.jeżeli pasek i znaki sie zgadzają to sam nie wiem,rozumiem ze zapłon masz elektroniczny?


bertt

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości