Zwarłam kable z tych 2 czujników i Golfik nie trzyma teraz obrotów, odpala i chodzi jak trzymam go na obrotach, jak puszcze gaz to gaśnie.
Może ktoś mi pomóc i powiedzieć co sknociłem i jak to teraz naprawić
załączam foto
i moje następne pytanie gdzie szukać skrzynki bezpieczników bo jakoś nie mogę znaleźć albo za słabo szukam.
Przestał trzymać obroty :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Buwik
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
- Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
- Kontakt:
Przestał trzymać obroty :)
[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)
Albo bezpieczniki (oby) , albo czujnik temperatury (ten wewnątrz głowicy silnika) któremu zwarłaś kabelki padł i teraz zalewa paliwem silnik. Miałem taki sam przypadek ze swoim na pełnym wtrysku, z tym że nie zwierałem kabelków
A dokładniej, komputer dostaje zły sygnał, ma jakieś zwarcie i dostaje różnych wariacji.
A dokładniej, komputer dostaje zły sygnał, ma jakieś zwarcie i dostaje różnych wariacji.
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 21:22 przez BullRot, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Dziwne w silniku gaznikowym wiekszosc jest sterowana mechanicznie, podcisnieniowo.
Zrąbac mogłes napiecie na tzw jeża w kolektorze i element grzejny ssania(metalowa pucha). Zmień bezpieczniki to zobaczymy co bedzie sie działo. Raczej czujnik sie nie skopciły.
Czy przypadkiem piszac w temacie gaznik nie miałes na mysli wtrysku. ???
Zrąbac mogłes napiecie na tzw jeża w kolektorze i element grzejny ssania(metalowa pucha). Zmień bezpieczniki to zobaczymy co bedzie sie działo. Raczej czujnik sie nie skopciły.
Czy przypadkiem piszac w temacie gaznik nie miałes na mysli wtrysku. ???
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 21:40 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Buwik, czytaj o gaźniku pierburg 2e3, ma tam dyszę od wolnych elktromagnetyczną, mogłeś ją zjarać. I pisz typ silnika lub daj fotkę większej części dla pewności co masz pod maską
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ten gaznik ma takze elektrozawór odcinajacy . On jest sterowany przez jakąś elektrykę. Moze to schrzaniłes.
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 21:55 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości