Przestał trzymać obroty :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Buwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
Kontakt:

Przestał trzymać obroty :)

Post autor: Buwik » wt maja 13, 2008 19:58

Zwarłam kable z tych 2 czujników i Golfik nie trzyma teraz obrotów, odpala i chodzi jak trzymam go na obrotach, jak puszcze gaz to gaśnie. :)

Może ktoś mi pomóc i powiedzieć co sknociłem i jak to teraz naprawić

załączam foto

i moje następne pytanie gdzie szukać skrzynki bezpieczników bo jakoś nie mogę znaleźć albo za słabo szukam.

Obrazek


[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)

BullRot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 08, 2007 12:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: BullRot » wt maja 13, 2008 21:20

Albo bezpieczniki (oby) , albo czujnik temperatury (ten wewnątrz głowicy silnika) któremu zwarłaś kabelki padł i teraz zalewa paliwem silnik. Miałem taki sam przypadek ze swoim na pełnym wtrysku, z tym że nie zwierałem kabelków :helm:
A dokładniej, komputer dostaje zły sygnał, ma jakieś zwarcie i dostaje różnych wariacji.
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 21:22 przez BullRot, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt maja 13, 2008 21:39

Dziwne w silniku gaznikowym wiekszosc jest sterowana mechanicznie, podcisnieniowo.
Zrąbac mogłes napiecie na tzw jeża w kolektorze i element grzejny ssania(metalowa pucha). Zmień bezpieczniki to zobaczymy co bedzie sie działo. Raczej czujnik sie nie skopciły.
Czy przypadkiem piszac w temacie gaznik nie miałes na mysli wtrysku. ???
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 21:40 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 13, 2008 21:48

Buwik, czytaj o gaźniku pierburg 2e3, ma tam dyszę od wolnych elktromagnetyczną, mogłeś ją zjarać. I pisz typ silnika lub daj fotkę większej części dla pewności co masz pod maską


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt maja 13, 2008 21:52

Ten gaznik ma takze elektrozawór odcinajacy . On jest sterowany przez jakąś elektrykę. Moze to schrzaniłes.
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 21:55 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 13, 2008 21:56

Maćkooo pisze:Ten gaznik ma takze elektrozawór odcinajacy
a tak to właśnie o tym pisałem, złej terminologii użyłem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości