[VW Golf mk III] Gasnie ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
deSpool
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 03, 2004 12:01
Lokalizacja: Wa.
Kontakt:

[VW Golf mk III] Gasnie ?

Post autor: deSpool » śr cze 15, 2005 10:41

Witam,
2 tygodnie temu wymienilem rozrzad i swiece (Gates + NGK).
Czy przez to, ze nie dalem do nastawu konta wtrysku/zaplonu czy czegos tam mozliwe jest, ze nagle zaczal przy ok 3tys obrotow gasnac?

Silnik 1,8 ABS monowtrysk

Moze kable sie poluzowaly na swiecach? Moze je wymienic?
Jakie kable zalozyc? Pojechac na diagnostyke?

Help... ;)



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: [VW Golf mk III] Gasnie ?

Post autor: briano » śr cze 15, 2005 17:43

NA początku to bym na twoim miejscu podłączył pod vaga i zobaczył co on pokaże może pokaże co go boli. A przyczyn gaśnięcia może być cała masa, brak iskry, brak prądu, brak w dostarczaniu paliwa itp



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr cze 15, 2005 19:51

kąta wtrysku się nie rusza po takich wymianach jak wymieniłeś świece to i kable wymień bo pewnie potrzebują więcej prądu niz stare świece z pojaraną ceką


MORE POWER

Awatar użytkownika
deSpool
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 03, 2004 12:01
Lokalizacja: Wa.
Kontakt:

Post autor: deSpool » czw cze 16, 2005 11:34

okej. dzieki Wam...

Dzis stoi juz na warsztacie.. .zobaczymy co powiedza ;)



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » czw cze 16, 2005 17:34

To daj znać co to był za problem



Awatar użytkownika
deSpool
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 03, 2004 12:01
Lokalizacja: Wa.
Kontakt:

Post autor: deSpool » pt cze 17, 2005 09:26

Szok... pod maska nic nie znalezli... elektryk sie doszukal, ze zwarlo sie cos za zegarami ;)

Powiedzieli, ze zwarcie rozladowalo akumulator to raz (stad za 2gim kreceniem mocy nie mial juz by odpalic), a takze spowodowalo, ze komputer cos swirowal i wylaczal autko hehhe...

Zrobili i jak reka odjal :) Widac przyczyn podobnych objawow moze byc masa...

Koszt 150pln pol dnia pracy elektryka :-/


dawniej :: Golf mkI / Golf mkII / Golf mkIII "New Orlean" / Golf mkIII GT "Special" ...
_________________
VW Klub Polska #121

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości