Passat vr6 - jak wymienić nagrzewnicę ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Passat vr6 - jak wymienić nagrzewnicę ??

Post autor: stempel72 » sob maja 10, 2008 16:49

Posiadam auto z klimatronic. Wserwisie mi mówią, że trza wywalać cały zespół (tam gdzie klima, nagrzewnica, wentylator), a Ci od nagrzewnic że wystarczy zwalić dechę i nagrzewnica wyłazi do góry, sama bez całej reszty. Jak to jest naprawdę ? Serwis sobie zażyczył 850 netto + części :rotfl: Nagrzewnicę już kupiłem na Allegro - niestety zamiennik, ale nowy z gwarancją. Drugi problem to taki, że w mieszalniku są klapki sterowane podciśnieniem, a u mnie żadna z nich się nie otwiera. Silniki są ok, tylko coś z podciśnieniem. Od czego zaczać walkę ?


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 10, 2008 16:56

oba źródłą mają rację bo to dwie różne metody.
Żeby odkręcić deskę i ją wyjac to jest mniej śrub do odręcenia i robota jest szybsza. Niestety, króćce nagrzewnicy przechodzą przez śćianę grodziową i po prostu nie dasz rady wyjąc nagrzewnicy do góry , bo króćce to uniemożliwią.
POdcisnienia jak nie działają to najlepiej sprawdzać jak juz porobzbierasz...



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob maja 10, 2008 17:10

No tak nagrzewnica wychodzi do góry, ale można popuścić sruby na scianie grodziowej i lekko odsunać cały zespół tak, żeby nagrzewnica wylazła ? Bo w innym wypadku będę musiał rozwalać też węże od klimy, a to następne koszty.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 10, 2008 17:20

wlasnie tak jak mowisz, trzeba od strony silnika poodkrecac sruby i lekko wsunac calą obudowe do srodka, wtedy nagrzewnica wyjdzie do góry.
zaopatrz sie w schemat deski zanim przystapisz do dziela , to sporo pomoze



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob maja 10, 2008 17:24

No właśnie, jak z deską, tam siedzi masa wtyczek itd. Czy do wywalenia deski musze wykręcać pierw zegary, radio ? Jak z przewodami do głośników i do czujnika klimy. Może robić fotki przy demontażu, albo jakoś to znaczyć.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 10, 2008 17:37

wtyczek nie pomylisz bo są różne a jesli sie powtarzaja to dosc daleko od siebie. Oczywiscie jesli wybierasz opcje z wyjeciem deski to musisz sie liczyc z problemami przy rozlączaniu kanałów powietrznych pod nią.
Co do reszty to nie wiem jak to jest w mk4 wiec sie nie wypowiadam, sadze ze zegary wychodzą z deksą i trzeba je odpiąc



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » pn maja 12, 2008 16:17

A jak wygląda sprawa z odłączeniem poduszki pasażera ? I póżniejszym jej podłączeniem ?


VR6 + STAG 300

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pn maja 12, 2008 16:25

CZEŚĆ tu masz link mysle ze sie przyda w mały bo mały stopniu bo wydaje mi sie ze deska rozdzielcza jest tak samo zakładana co w passatach 89 do 9.... http://www.vwgolf.pl/?page_id=71
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 16:29 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » pn maja 12, 2008 17:44

cezarek, załamka. Czyli bez rozwalenia przewodów od klimy nie ma szans :( Może wobec tego polecicie mi jakiś dobry i tani warsztat w wawie lub okolicy.


VR6 + STAG 300

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pn maja 12, 2008 19:17

dzieki za punkcik ja mieszkam w malborku i koles co mi to robił pare lat temu uporał sie w jeden dzionek i co mnie zdziwiło jak to potem bedzie bo przeraziła mnie wizja sciagania deski wiadomo skrzypienie brzeczenie pastików w konsoli bedzie nie uniknione ale koles tak to poskładał ze naprawde smigałem pare lat jeszcze passaciorem (89r) i kokpit jak fabrycznie zamontowany no ale z warszawki to daleko aby robic taka robote czaso chłonna (ale wspólczuje mnie to spotkało zima na obwodnicy 3miejskiej kupa pary w kabinie i w srodku mała powódz i ten tłusty syf na dywanikach z płynu chłodniczego ale odkurzacz ze STATOIL zrobił kawał dobrej roboty heheh i potem była tylko kosmetyka dywanu
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 12:16 przez cezarek, łącznie zmieniany 2 razy.


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 458 gości