Problem z Cisnieniem w wężach chłodniczych.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mlody18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 18:06
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Problem z Cisnieniem w wężach chłodniczych.

Post autor: mlody18 » pt maja 09, 2008 11:49

Witam
Mam taki problem jak zakręce mocno korek od zbiorniczka z płynem chłodniczym to w węzu górnym od chlodnicy co idzie do głowicy jest strasznie napompowany. A jak troche popuszcze korek to jest mniej napompowany ale znów mi sie wylewa płyn ze zbiorniczka. Czy to moze byc wina korka ? Obieg wody jest dobry a korek juz zmieniałem i nic. A stary przerobiłem uciołem w nim spręzynke tak z 0,5cm i to samo było. Dodam ze uszczelka pod głowica była wymieniana 18.01.2008.

Proszę o pomoc


Pozdrawiam Wszystkich Miłośników VW

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pt maja 09, 2008 11:54

do wymiany uszczelka lub pekła głowica. a moze planowanie bloku i głowicy



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 09, 2008 11:55

a co z dolnym wężem od chłodnicy ???? po nagrzaniu do temp ok 90st jest gorący ???



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt maja 09, 2008 11:57

przeciez ciśnienei w układzie powinno byc, a jak odkrecisz korek na gorącym silniku to zawsze Ci się moze wylac płyn, rzecz normalna bo jest tam ciśnienie.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt maja 09, 2008 12:48

mlody18 pisze:w węzu górnym od chlodnicy co idzie do głowicy jest strasznie napompowany
mlody18 pisze:Obieg wody jest dobry
no nie wiem czy dobry, dla pewności odkręć korek zbiorniczka i ściskaj mocno górny wąż chłodnicy sprawdzając jednocześnie czy z tego cienkiego węża idącego od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego z boku wlewa się płyn bo często ten właśnie cienki przewód odpowietrzający lubi się zapychać.


Obrazek

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn...

Post autor: czarna małpa » pt maja 09, 2008 12:57

A może tak powinienes najpierw zainwestowac w nowy korek...żaden koszt ...


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

Awatar użytkownika
mlody18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 18:06
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mlody18 » pt maja 09, 2008 21:21

Jutro sprawdze czy dolny jest ciepły. A jak nacisne górny wąż to idzie woda z tego cienkiego węzyka.

Sprawdziłem ten wąż dolny od pompy do chłodnicy i jest zimny a górny juz goracy. Czyżby to była wina termostatu ? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 22:09 przez mlody18, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam Wszystkich Miłośników VW

bugalek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 12:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalek » pt maja 09, 2008 22:24

albo termostat albo chłodnica zawalona i nie przepuszcza cieczy



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 09, 2008 22:38

mlody18 pisze:Sprawdziłem ten wąż dolny od pompy do chłodnicy i jest zimny a górny juz goracy. Czyżby to była wina termostatu ? Pozdrawiam
prawdopodobnie tak skoro dolny zimny a górny gorący...
proponuje wymienić robi sie coraz cieplej moze być niewesoło aroboty z termostatem nie ma duzo



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt maja 09, 2008 23:06

cisnienie powinno byc ale w moim jak jest goracy silnik oczywiscie na chodzie to nie sadzi plynu do gory nie powinno Ci tak robic plyn nie ma obiegu


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
mlody18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 18:06
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mlody18 » sob maja 10, 2008 07:40

No własnie nie wiem spróbuje ten termostat dzis wymienić. I zobacze a jak nic to nie pomoze to bedziemy dalej szukac.


Pozdrawiam Wszystkich Miłośników VW

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob maja 10, 2008 08:00

mlody18 pisze:I zobacze a jak nic to nie pomoze
pomoże !!!!



Awatar użytkownika
mlody18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 18:06
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mlody18 » wt maja 13, 2008 08:53

Wymieniłem ten termostat chociaz były małe problemy :) ale jest teraz wszystko ok. Musiałem przykleić stara uszczelke do nowego. I wymienić tą plastikową nakładke co przykręca sie na 2 śrubach, bo stara się zniekształciła :) Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

[ Dodano: Czw Maj 29, 2008 10:05 ]
Witam
Dalej mam ten problem, dalej robi sie cisnienie w węzach. A jak troche popusze korek to mi troche wody wycieka. Co to moze byc korek ?


Pozdrawiam Wszystkich Miłośników VW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 377 gości