witam..
mam problem ostatnio zdecydowałem się wymienić sprężyny na krótsze o 40 mm , kupiłem czerwone sprężyny (nowe) i zmieniłem tył i przód , sprężyny założyłem na standardowe amortyzatory . Do czego zmierzam problem polega na tym że z tyłu wszystko jest ok. nic nie stuka jeździ się normalnie , przód lewa strona też jest ok. natomiast w prawej stronie z przodu w czasie jazdy słychać jakby sprężyna stukała , była zaluźna lub coś w tym rodzaju .......
co to może być jaka jest tego przyczyna co byście poradzili
pzdr.
MK3 sprężyna się obija czy coś ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: MK3 sprężyna się obija czy coś ???
PAWEŁO pisze:witam..
mam problem ostatnio zdecydowałem się wymienić sprężyny na krótsze o 40 mm , kupiłem czerwone sprężyny (nowe) i zmieniłem tył i przód , sprężyny założyłem na standardowe amortyzatory . Do czego zmierzam problem polega na tym że z tyłu wszystko jest ok. nic nie stuka jeździ się normalnie , przód lewa strona też jest ok. natomiast w prawej stronie z przodu w czasie jazdy słychać jakby sprężyna stukała , była zaluźna lub coś w tym rodzaju .......
co to może być jaka jest tego przyczyna co byście poradzili
pzdr.
nie ma mowy o tym zeby sprezyna latala w momencie kiedy jedziesz samochodem, oblookaj temat dokladnie. Jak hamujesz to te stuka? Jezeli nie to sprawdz mocowania klockow
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 12:00
- Lokalizacja: bielsk podlaski
- Kontakt:
stukająca sprezynka:)
pewnie to są sprezynki progresywne.ja u kumpla zakladalem progresy - 40 i tez stukaja przy lekkim ugieciu zwój o zwój .i obcierają farbe ze sprezynki.stukaja tylko górne zwoje gdzie sprezynka jest gesciej nawinieta:) srezynki to supersport-niewiem dlaczego tak sie dzieje
Mk 2 gti TDI PD ex 16v in progress 215 Ps 414Nm by MR Motors
Mk4 gti tdi 138/280 by diagtronic
Mk4 gti tdi 138/280 by diagtronic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości