Strona 1 z 2
z rana tak jaby nie palil na wszystkie cylindry
: śr maja 07, 2008 08:45
autor: zizel
rano gdy odpalam silnik to tak jakby nie palil na wszystkie cylndry, problem znika gdy silink troche sie nagrzeje.dodam ze swiece, kable, palec i kopulka byly zmieniane w ostatnim czasie.
z gory dzieki za odp.
: śr maja 07, 2008 08:51
autor: oldstaszek
Za mało informacji.
Może podawać za dużo paliwa jak zimny.
Stan silnika - ciśnienie sprężania .
Poszerz o zużycie paliwa i oleju.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: śr maja 07, 2008 09:00
autor: zizel
jesli chodzi o cisnienie sprezeania to niestety nie wiem.oleju troszke bierze ciezko mi narazie okreslic ile dokladnie.a jesli chodzi o spalanie to na gazie ok 10.5-11 l.
: śr maja 07, 2008 09:07
autor: oldstaszek
Na czym odpalasz - benz.gaz?
Odpalisz -kopci,taktuje...depniesz na gaz - jakie objawy?Dławi się i wchodzi na obroty...nie wchodzi...
: śr maja 07, 2008 09:13
autor: zizel
odpalam na benzynie no i wlasnie kopci.gdy dodaje gazu to wchodzi na obroty raczej bez problemu tylko czuc tak jakby nie palil na ktorys cylinder.
: śr maja 07, 2008 09:26
autor: oldstaszek
Mój wniosek:za bogata mieszanka tj.dostaje za dużo paliwa i wychodzi poza granicę palności.
czeka Cię (niestety)diagnosta i sprawdzenie błędów.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: śr maja 07, 2008 09:37
autor: zizel
ok jest punkciki
ale teraz: odczytac bledy i je usunac moge sam bo mam taka mozliwosc (posiadam kabel i jakis tam program) tylko jak wyregulowac sklad tej mieszaknki.zapomnialem jescze dodac ze silnik na gazie strzela z wydechu ne benz. tez ale sporadyczniej.
: śr maja 07, 2008 10:21
autor: T.O.B.I.
posprawdzaj cisnienie na cylindrach, rozrzad i zaplon, jezeli strzela z wydechu to moze ktorys zawor jest krzywy lub sie przyciera
: śr maja 07, 2008 10:58
autor: oldstaszek
Nie wiem jaki masz system paliwowy ale zakładam że to czujnik temperatury daje fałsz.
strzelanie na wydechu:mocne - świadczy o zubożonej mieszance i dopalanie następuje w rurze.Słabe - za bogata i dopalanie jak wyżej.Nie określiłeś strzelania:ciepły lub zimny.
przy gazie z uwagi na wyższą temp.zapłonu bardzo ważne są świece - tj.wyładowanie ma oddać więcej energii cieplnej(
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
iskra bardziej czerwona).
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: śr maja 07, 2008 11:40
autor: zizel
zaplon wyprzezdzony, rozrzad sparwdze czy sie zgadza na dniach i z tym strzelaniem bede obserwolwal jak to dokladnie wyglada to wtedy sie odezwe i dokladnie opisze.
: śr maja 07, 2008 12:06
autor: Kisiel
zizel, jak obstawiam czujnik temperatury, ztrob taki test, jak odpalasz zimne auto to wyjmij czujnik temperatury (ten w króćcu glownym) jak nie bedzie roznicy w pracy silnika z czujnikiem i bez to czujnik do wymiany
: śr maja 07, 2008 14:11
autor: BzyTek
Ja obstawiam złą emulację sondy lambda.
zizel, ztrób mały teścik. Odłącz auto od akumulatora i podłącz spowrotem. Jeżeli będzie OK to podjeź do gaziarzy i zmień emulację na otwartą.
: śr maja 07, 2008 18:27
autor: zizel
ok jutro zrobie ten test z czujnikem temperatury tylko moglbys dokladniej opisac w ktorym miejscu dokladnie sie znajduje?
jesli chodzi o odlaczanie akumlatora to ostatnio juz tak robilem i nie zauwazylem zadnych zmian.
: czw maja 08, 2008 01:09
autor: Kisiel
zizel, z przodu silnika z glowicy wychodzi taki plastikowy króciec, wychodza z niego 3przewody gumowe: do chlodnicy, pompy wody i zbiorniczka wyrownawczego (cieniutki) a na gorze siedzi czujnik z kabelkiem ktory idzie do kompa, wlasnie ten czujnik wyjmij