problem obrotów...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

problem obrotów...

Post autor: M_a_S_t_E_r » śr maja 07, 2008 06:13

Jak w temacie...

Szukałem w szukajce mojego problemu, ale niestety nie znalazłem.. :-(

Problem jest następujący..

Jak odpalam samochód na całkiem zimnym silniku to jest okej, a jak już się Gofer zagrzeje to tak jakby wyłaczało się ssanie (mówię na przykładzie innych aut) i obroty są wg mnie zbyt niskie..

Czego to wina, jak sobie z tym poradzić..?

Pzdr.. :grin:



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » śr maja 07, 2008 08:23

Witam
Jeśli nie napiszesz jaki masz silnik, nikt Ci nic nie napisze.
Andrzej.



M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » śr maja 07, 2008 09:54

A tak, fakt, przepraszam..

Oczywiście 1.3 na gaźniku Pierburga.. 2E(3?).. :-P



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr maja 07, 2008 11:04

Do ustawienia zapewne skład mieszanki na biegu jałowym.Za dużo paliwa a za mało powietrza.Do regulacji:wkręt paliwa dokręcić ok1/2 obr.śrubę powietrza odkręcić 1/2 obr.Tu albo na słuch albo z obrotomierzem. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » czw maja 08, 2008 06:02

oldstaszek pisze:Do regulacji:wkręt paliwa dokręcić ok1/2 obr.śrubę powietrza odkręcić 1/2 obr.
A które to wkręty dokładnie..? Gdzie ich szukać..? To są te z boku gaźnika..?



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw maja 08, 2008 09:45

Musisz z obudowy gaźnika odczytać oznaczenie - dalej opcją szukaj powinieneś go znaleźć na forum.Wkręty regulacyjne są różnej średnicy.Powietrze na duży wkrętak a paliwo na wąski(standardowo) ale sprawdź.Nie wszystko pamiętam gdzie ulokowane - jak bym miał przed sobą to no problem. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw maja 08, 2008 12:30

chcesz informacje o budowie i regulacji tego gaźnika - podeslij maila na PW :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości