Problem z odpaleniem auta z klem od innego auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarekw0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn maja 05, 2008 11:01
Lokalizacja: Oława

Problem z odpaleniem auta z klem od innego auta

Post autor: jarekw0 » pn maja 05, 2008 13:46

Witam,
Mam problem przy odpalaniu auta, Rozrusznik nie ma siły by zakręcić..

Fakt 1: Akumulator bez jeżdżenia rozładowuje się w 2-3 dni.. w zimę czy lato.. nie robi mu różnicy .. czyli trup... będę w tym tygodniu wymieniał..
Fakt 2: Przy odpalaniu auta z klem od drugiego, nie jest to takim "hop siup" jak mogłoby się wydawać.. Od akumulatora TICO + ładowanie, rozrusznik nawet nie zakręcił...
Od kilkuletniego bmw + ładowanie miał duuuuuży problem, rozrusznik ledwo zakręcił.. w końcu, w bólach, za 3 razem załapał...
* Dodam, że z mojego akumulatora ściągam klemy i "jadę" tylko przez kogoś akumulator ...

Jestem zielony w sprawach samochodów, więc proszę o pomocne opinie w laicki sposób..
Dla mnie to sprawa dziwna.. bo co za problem czy akumulator mieści się pod maską, czy w samochodzie obok. Dziwne jest to, skoro drugi samochód jest odpalony i zakładam, że ma ładowanie do akumulatora więc napięcie na nim jest większe niż te 12V.. więc u mnie spokojnie powinno auto załapać..

Dzięki za pomocne opinie ..
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 13:53 przez jarekw0, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn maja 05, 2008 13:55

Po pierwsze sprawdz u siebie na wylaczonym silniku jaki mas zpobor energii. Moze jakas zarowka ci sie pali, np w bagazniku. Co do odpalania z innego auta to musisz miec aku tej samej sprawnosci co w twoim aucie. Prad rozruchowy. Moze ktorys z kabli od aku jest walniety? Masa?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!