obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jocker01

obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczego?

Post autor: jocker01 » pn cze 13, 2005 11:58

Witam! dwa dniu temu zauwazylem ze moj samochod po dodaniu gazu i puszczeniu nie wraca do normalnych obrotow tylko pozostaje na podwyzszonych! lekko spadaja ale nie do konca! a po zgaszeniu silnika i odpaleniu znow obroty sa znow normalne az do momentu dodania gazu! Naprawde nie wiem czym to moze byc spowodowane, nie moge regulowac obrotow biegu jalowego bo na tym chodzi dobrze, i potem moge miec problemy z odpalaniem, tak mi sie wydaje :P czy jest mozliwosc ze jest to sterowane elektronicznie, bo ostatnio sporo razy wyciagalem cala puszke bezpiecznikowa! dodam ze jest to silnik gaznikowy! Pozdrawiam i dziekuje za wszysktkie rady! Jocker01



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Re: obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczeg

Post autor: paulox » pn cze 13, 2005 13:36

jocker01 pisze:Witam! dwa dniu temu zauwazylem ze moj samochod po dodaniu gazu i puszczeniu nie wraca do normalnych obrotow tylko pozostaje na podwyzszonych! lekko spadaja ale nie do konca! a po zgaszeniu silnika i odpaleniu znow obroty sa znow normalne az do momentu dodania gazu! Naprawde nie wiem czym to moze byc spowodowane, nie moge regulowac obrotow biegu jalowego bo na tym chodzi dobrze, i potem moge miec problemy z odpalaniem, tak mi sie wydaje :P czy jest mozliwosc ze jest to sterowane elektronicznie, bo ostatnio sporo razy wyciagalem cala puszke bezpiecznikowa! dodam ze jest to silnik gaznikowy! Pozdrawiam i dziekuje za wszysktkie rady! Jocker01
U mnie tak samo jest. Bardzo wolno spadają. Tyle że ja na gazie jeżdze a ty?


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » pn cze 13, 2005 19:09

U mnie dieslu jest to samo.Mechanior powiedział, że jest wypracowana sprężyna w pompie i można śmiało jeżdzić. Nie wiem czy tak samo będzie w benzynie.



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn cze 13, 2005 19:56

A moze problem jest z linka do gazu??
Po prostu nie odpuszcza, albo sprezyna odciagajaca jest wyrobiona.


Pozdrawiam,
Piotrek

jocker01

Post autor: jocker01 » wt cze 14, 2005 05:35

ja jezdze na benzynie! linke sprawdzalem i nie wiele to zmienialo! jezdzic oczywiscie mozna ale wzroslo zuzycie paliwa! a stalo sie to zupenie nagle! Pozdrawiam i dzieki za wszystkie odpowiedzi! Jocker01



jocker01

Post autor: jocker01 » wt cze 21, 2005 19:11

dzis zuwazylem ze po zapaleniu silnika i opadnieciu obrotow zaczyna sam sobie systematycznie podnosic obroty do pewnego stopnia! Naprwde nie wiem co moze byc przyczyna! Pomocy! Pozdrawiam Jocker01



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » wt cze 21, 2005 21:34

Mam to samo po ostrym dodaniu gazu obroty bardzo wolno spadaja...napewno nie jest to wina silniczka krokowego bo mam nowy...co to moze byc....linka tez nie jest winna...



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt cze 21, 2005 23:30

Jeżeli nie krokowy to trzeba może przeczyścić przepustnicę (u mnie w Polo wielopunkt też tak się działo). Czyszczenie przepustnicy i nastawienie pomogło i teraz nic się nie wiesza ani samoczynnie nie dodaje gazu.


Obrazek

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » wt cze 21, 2005 23:42

Panowie gdzie tam silnik krokowy?Przeciez to gaznik.Silnik krokowy jest tylko przy wtryskach.Jocker01 mysle ze twojemu silniczkowi jest potrzebna regulacja.Podjedz na jakis ZAUFANY warsztat chyba ze troszke sie na tym znasz i spróbuj go podregulowac.Mialem podobne problemy z gaznikiem.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » czw cze 23, 2005 22:19

panowie mam to samo i dzisiaj mechanik mi powiedzial ze potrzebna jest wymiana regulatora obrotow... koszt: 360 zl :goof:
takze na razie podziekuje i sie bede meczyl
pozdro



przemix

obroty:(

Post autor: przemix » pt cze 24, 2005 10:30

panowie mi dzieja sie jeszcze lepsze jaja w czasie jazdy i na gazie i na bezynie w czasie zmiany biegow obroty trzymaja mi sie kolo 3,5 tys i nie moge nic z tym zrobic koles w warsztacie stwierdzil ze to czujnik polozenia przepustnicy dodam jeszcze ze to silniczek 1,6 litra ten gaznikowy jeszcze koszt czujnika 230 pln ale czy ktos jest pewien ze to napewno to ?



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Re: obroty:(

Post autor: paulox » pt cze 24, 2005 12:57

przemix pisze:panowie mi dzieja sie jeszcze lepsze jaja w czasie jazdy i na gazie i na bezynie w czasie zmiany biegow obroty trzymaja mi sie kolo 3,5 tys i nie moge nic z tym zrobic koles w warsztacie stwierdzil ze to czujnik polozenia przepustnicy dodam jeszcze ze to silniczek 1,6 litra ten gaznikowy jeszcze koszt czujnika 230 pln ale czy ktos jest pewien ze to napewno to ?
ALbo potencjometr przepustnicy o którym piszesz albo moze byc tez silownik (nastawnik) przepustnicy.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
asmo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob sty 15, 2005 05:02
Lokalizacja: Běijing
Kontakt:

Post autor: asmo » pt cze 24, 2005 13:03

jeżeli masz auto na gaz to tak Ci się będzie robić spróbuj poczyścić gaźnik u mnie w aucie to pomogło, kumpel miał jednopunt to miał zasyfiony krokowy.. nie lej ciulatego gazu!!!!!

albo możesz mieć poszarpany pancerz z linki gazu i sama wymiana linki nic Ci nie da


http://www.przewozyweselnelux.jor.pl/

Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » pt cze 24, 2005 22:17

U kumpla w Nissanie po wymyciu silnika "karczerem" tak sie zrobilo. Pomogly ogledziny i "poruszanie" linki gazu.


[url=http://www.twojafura.pl/auta/2403/crupez-citroen-saxo]Moje auto znajdziesz na [b]TwojaFura.pl[/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości