Strona 1 z 2

Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...

: pn cze 13, 2005 09:13
autor: pawlon159
witam
Mam wielki problem z Golfem. Poruszalem juz ten temat kilka razy.... prosze o wyrozumialosc! (Golf III Gt 1.8 ABS) silnik sie wylancza w czasie jazdy! Jak odpale silnik, to po przejechaniu 4 km sam od siebie gasnie (obojetnie czy jest na jalowym biegu, czy jade 150 km\h) Jak zgaśnie, to nie da sie go od razu zapalic tylko musze odczekać jakies 40 sekund i dopiero odpala. po przejechaniu kolejnych 4 km znow gasnie i problem sie powtarza. Sa dni (jak jest chlodno na dworze), to auto odziwo nie gasnie. Im jest cieplej tym czestotliwosc gasniecia jest wieksza. Sprawdzalem go na paru komputerach i nie ma zadnych bledow.

Wymienilem juz - czujnik temp. silnika

- caly aparat zapłonowy

i nadal auto gasnie. Moze ktos pomoze?

: pn cze 13, 2005 09:16
autor: ku_bi
napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.

: pn cze 13, 2005 10:30
autor: pawlon159
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
witka
schodzi ci o numer silnika?
WVWZZZ1HZRW528240

: pn cze 13, 2005 12:08
autor: GRIsha
pawlon159 pisze: witka
schodzi ci o numer silnika?
WVWZZZ1HZRW528240
To co podałeś to nr nadwozia. Numer silnika zaczyna się od - w twoim przypadku - ABS i ma postać: ABS XXX XXX

Re: Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...

: pn cze 13, 2005 12:13
autor: briano
Ja też mam taki sam problem z tym że umnie wytwarzanie iskry troche inaczej przebiega. ale dolegliwości te same i co dziwne też właśni jak chłodno jest ok jak tylko cieplej na dworze zaczyna się schiza.
Pawlon zrób tak jak ci mówiłem w momencie gdy ci nie pali musisz sprawdzić czy masz wogóle iskre, wyciągając śr przewód z aparatu idący do cewki i przykładając go do masy. Wtedy wylkuczysz sporo rzeczy.

: pn cze 13, 2005 12:16
autor: briano
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??

: pn cze 13, 2005 12:16
autor: briano
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??

Re: Temat powraca... [Mk3] gaśnie ...

: pn cze 13, 2005 13:44
autor: pawlon159
briano pisze:Ja też mam taki sam problem z tym że umnie wytwarzanie iskry troche inaczej przebiega. ale dolegliwości te same i co dziwne też właśni jak chłodno jest ok jak tylko cieplej na dworze zaczyna się schiza.
Pawlon zrób tak jak ci mówiłem w momencie gdy ci nie pali musisz sprawdzić czy masz wogóle iskre, wyciągając śr przewód z aparatu idący do cewki i przykładając go do masy. Wtedy wylkuczysz sporo rzeczy.
oki briano wezme jakiegos kumpla ze soba i jak zgasnie to sprawdze czy ma iskre. :crazy:

: pn cze 13, 2005 13:46
autor: pawlon159
GRIsha pisze:
pawlon159 pisze: witka
schodzi ci o numer silnika?
WVWZZZ1HZRW528240
To co podałeś to nr nadwozia. Numer silnika zaczyna się od - w twoim przypadku - ABS i ma postać: ABS XXX XXX[/quot

ok juz Ci podaje
Nr ABS 838 061

: pn cze 13, 2005 21:39
autor: ku_bi
briano pisze:
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??
własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie :?: podczas każdej jazdy :?:

: pn cze 13, 2005 23:03
autor: pawlon159
ku_bi pisze:
briano pisze:
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??
własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie :?: podczas każdej jazdy :?:
problem w tym, ze nie mam od kogo wziasc cewki zeby sprawdzic...
a co do gasniecia auta, to sa dni kiedy caly dzien jezdze i jest spokuj.... ale na drugi dzien odpalam i potrafi na odcinku paru km zgasnac kilka razy..... nawet na zimnym silniku! i zawsze musze odczekac te pol minuty zeby ponownie odpalil....
kurka rece zalamuje juz....

: pn cze 13, 2005 23:06
autor: pawlon159
ku_bi pisze:
briano pisze:
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??
własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie :?: podczas każdej jazdy :?:
problem w tym, ze nie mam od kogo wziasc cewki zeby sprawdzic...
a co do gasniecia auta, to sa dni kiedy caly dzien jezdze i jest spokuj.... ale na drugi dzien odpalam i potrafi na odcinku paru km zgasnac kilka razy..... nawet na zimnym silniku! i zawsze musze odczekac te pol minuty zeby ponownie odpalil....
kurka rece zalamuje juz....

: wt cze 14, 2005 19:50
autor: wojno
Witam mam golfa 3 vr6 i rowniez mam problem z gasnieciem tylko w moim przypadku problem pojawia sie przy zapalaniu tzn przekrecam kuczyk zapali wejdzie na obroty i zgasnie gdy podczas rozruchu wcisne pedal gazu wszystko jest ok zapali i mozna jedzic pozdrawiam i przepraszam ze tak sie wcinam

: śr cze 15, 2005 12:26
autor: GRIsha
Wiem, że żaden ze mnie autorytet, ale też miałem podobny problem i okazało się, że winę ponosi słabo umocowany akumulator. Pomogło dokręcenie klem i usztywnienie akumulatora. Niby banał... Podobną sytuację miał mój znajomy w Nissane. Tam z kolei wystarczyło wyczyścić styki akumulatora i dokręcić klemy... :grin: