Płyn chłodniczy [MK2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Płyn chłodniczy [MK2]

Post autor: Łyskacz » pn cze 13, 2005 08:54

Witam wszystkich!
Mam mały problem. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym płynu mam na poziomie minimum.Nie mysląc dużo dolałem wody bo akurat nie miałem kaski na płyn.Wczoraj otworzyłem maske z zauważyłem , że ilośc płynu znowu spadła do minimum..
Kumpel mówi, że moge mieć walniętą uszczelkę pod głowicą.Jakoś mi sie nie chce w to wierzyć bo jesli na włączonym silniku odkręcę korek od zbiorniczka to strumień płynu leci jednostajnie bez przerwy...Jaka moze być przyczyna ubywającego płynu(chłodnica szczelna)
Pozdro!


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pn cze 13, 2005 09:56

jak walnie uszczelka pod głowicą to w zbiorniczku wyrównawczym pojawi ci się olej... sprawdz to...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

wejlantf

Post autor: wejlantf » pn cze 13, 2005 10:37

u mnie też leci, ale wiem gdzie, bo wyciek jest widoczny. Górny przewód chłodnicy dochodzi przy silniku do króćca, na którym są umieszczone czujnik temp. i włącznik termiczny zwłoczny. Króciec ten od strony silnika zaopatrzony jest w oring, który podobno często puszcza. Muszę go wymienić. Zobacz u siebie, może to to...?



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pn cze 13, 2005 11:35

nie konieczne musi byc olej!! u mnei wyrzucalo plyn chlodniczy i to byla uszczelka walnieta = po dluzszeje jezdzie zobacz czy masz twarde weze idace od chlodnicy jesli tak to uszczelka, albo zapal silnik i odkrec korek od zbironiczka wyrownawczego i dodawaj gazu jak pojda bombelki - uszczelka poszla...


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn cze 13, 2005 12:16

Weże są nie są jakoś bardzo twarde(da sie ugiąc kiedy naciskam) bable tez nie idą.Czyli uszcelke wykluczamy.Muusze posprawdzac węże.
Dzięki za pomoc: :pub:
Pozdro


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pn cze 13, 2005 14:34

jeszcze zobacz czy nie masz 'masla' pod korkiem oleju ale bardziej prawdopodobne ze gdzies Ci ta woda poprstu ucieka najlepiej zapal auto i niech chodzi sobie na luzie wtedy predzej cos zobaczysz


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
alfikt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 20, 2005 15:15
Lokalizacja: Świetokrzyskie

hmm

Post autor: alfikt » ndz cze 26, 2005 23:54

bklazan
nie konieczne musi byc olej!! u mnei wyrzucalo plyn chlodniczy i to byla uszczelka walnieta = po dluzszeje jezdzie zobacz czy masz twarde weze idace od chlodnicy jesli tak to uszczelka, albo zapal silnik i odkrec korek od zbironiczka wyrownawczego i dodawaj gazu jak pojda bombelki - uszczelka poszla...
Ma racje ale przy zapalaniu silnka bez korka plynu musi byc max (prawie po sam krek)i babelk to jedno ale jak Ci sie bedzie płyn (woda) wylewala ze zbiornika to na bank uszczelak wiem bo to samo mam !!
W środe idzie na warsztat !!



jaxes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw mar 10, 2005 02:36
Lokalizacja: Lindów
Kontakt:

Post autor: jaxes » pn cze 27, 2005 00:19

Tak jak ktoś pisał wcześniej, że jak poszła uszczelka to robi się masło z oleju. Poza tym jeśli zalane jest płynem to olej ma słodki posmak jak się spróbuje (podobno :) ). Przynajmniej mój znajomy mechanik tak u mnie sprawdzał w CC. No i faktycznie wtedy uszczelka poszła



Skygge
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sie 23, 2004 07:25
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Skygge » pn cze 27, 2005 08:37

A nie masz po prostu przecieku gdzieś w układzie chłodzienia? Jak odjeżdżasz z parkingu to nie ma plam pod autem z przodu?

Pzdr,
Skygge



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn cze 27, 2005 13:30

Jak nigdzie nie widać wycieków (chłodnica, węże) a i tak ubywa, a nie będzie wyglądało na to że jest walnięta uszczelka pod głowicą, to sprawdź nagrzewnicę, czy tam nie leci, bo często leci i tego NIE WIDAĆ. Ale: wtedy woda zbiera się pod dywanikami w kabinie i - zależnie od intensywności przecieku - niemiłosiernie parują szyby, zwłaszcza przednia nad kratkami nawiewu na szybe przednią


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn cze 27, 2005 13:32

Jak nigdzie nie widać wycieków (chłodnica, węże) a i tak ubywa, a nie będzie wyglądało na to że jest walnięta uszczelka pod głowicą, to sprawdź nagrzewnicę, czy tam nie leci, bo często leci i tego NIE WIDAĆ. Ale: wtedy woda zbiera się pod dywanikami w kabinie i - zależnie od intensywności przecieku - niemiłosiernie parują szyby, zwłaszcza przednia nad kratkami nawiewu na szybe przednią


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

giegie2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt cze 21, 2005 23:19
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: giegie2 » pn cze 27, 2005 17:19

Wymień pierwsze tą uszczelkę gumową na tym trójniku tam gdzie są czujniki (2 są), sprawdź też na korku w zbiorniczku wyrównawczym też powinna być gumowa uszczelka. Miałem ten sam problem i okozało sięże nie było tej uszczelki na korku w zbiorniczku wyrównawczym i wywalało przez otworki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 506 gości