MK2 PF Brak wolnych obrotow do czasu az zlapie temperature

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomasz86Wro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 25, 2006 08:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

MK2 PF Brak wolnych obrotow do czasu az zlapie temperature

Post autor: Tomasz86Wro » sob maja 03, 2008 14:08

Witam!!
Mam taki przypadek w 1,8 PF z dnia na dzien zgubil wolne obroty az do czasu gdy zlapie z 60/70 stopni dziala wszystko. ok.Wymienilem przewody swiece czujnik temperatury sprawdzilem zaplon i nic w sumie tak samo ciagle do czego by zajzec ??



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 04, 2008 23:34

to jest wtrysk czy gaznik????


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz maja 04, 2008 23:35

PF - elektroniczny, wielopunktowy.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 04, 2008 23:41

silniczek krokowy sprawdzales??? lewe powietrz mozna wykluczyc bo by ciagle gasl


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
cinek366
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lut 20, 2006 17:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cinek366 » pn maja 05, 2008 00:32

krokowiec łatwo sprawdzisz, włącz tylko zapłon a on powinien drgać i brzęczęć. Po drugie to może nie ten trop ale PF jak jest zimny bierze powietrze spod kolektora i sterowane jest to wężykami podciśnienia, sprawdź te wężyki no i tą rurę do kolektora...



gailbraith

Post autor: gailbraith » pn maja 05, 2008 01:06

cinek366 pisze:krokowiec łatwo sprawdzisz, włącz tylko zapłon a on powinien drgać i brzęczęć.
To nie potwierdza, że jest sprawny. U mnie działał a powodował nie małe problemy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 05, 2008 01:10

odepnij regulatorowi wolnych wtyczkę na pracującym silniku. Jeśli nie będzie żadnej różnicy w obrotach to jest uwalony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marx232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw mar 27, 2008 21:19
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: marx232 » pn maja 05, 2008 14:52

Witam

Mam ten sam problem z golfem silnik RF gaźnik pierburg 2e2.

Podcisnienia wymienione, podstawa gaznika, jedyna rzecz ktora mi została to uszczelka pod ssacym, ale przy psianiu czymkolwiek nie ma żadnej rónicy.

Obroty na gażniku wyregolowane zgodnie z serwisówka, rozrzad sprawdzony, myslalem ze serwo cos ciagnie ale zaslepienie tez nic nie pomogło.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 266 gości