Strona 1 z 1

Jak podlaczyc licznik z Polo '99

: pt maja 02, 2008 22:06
autor: Y@RO
Jak w temacie, Da sie jakos podlaczyc licznik z POLO z roku 99 do golfa mk3 ? Wiem ze da sie z golfa 4 bo sa instrukcje, ale w tym problem ze licznik z polo ma wejscie na JEDNA kostke a z golfa na dwie ... Moze ktos juz tak kombinowal ? Pozdro

http://moto.allegro.pl/item351019908_vw ... 99_r_.html tak wyglada licznik z POLO

: pt maja 02, 2008 22:31
autor: Gitner
Musisz znac rozpiske kabli u siebie i z licznika w Polo.

: pt maja 02, 2008 22:35
autor: Y@RO
Gitner pisze:Musisz znac rozpiske kabli u siebie i z licznika w Polo.
No u siebie mam rozpiske z tego co jest instrukcja do podpiecia licznika z Golfa IV. A do polo nie moge dorwac :(

: pt maja 02, 2008 22:43
autor: Gitner
Byla rozpiska z Seata, to ten sam licznik co w Polo.

: pt maja 02, 2008 22:59
autor: Y@RO
Niestety Seat IBIZa ma juz dwie wtyczki z tylu licznika :(:(:(

: pt maja 02, 2008 23:57
autor: AndrzejP4
?? jesteś pewien? Moja ibiza ma jedną wtyczkę('99)

: sob maja 03, 2008 00:02
autor: Y@RO
Zwracam godnosc ... masz racje w 99 byly na jedna kostke ale juz w 00 na dwie i to mnie zmyliło ....

: sob maja 03, 2008 13:04
autor: AFN140KM

: sob maja 03, 2008 18:38
autor: greg
dziwnee - ja ma w rozpisce ze powinny byc 2 wtyczki z tym ze druga obsługuje tylko CAN lub też jeśli nei było CAN to tylko czujnik temp oleju i sygnał zużycia

[ Dodano: Sob Maj 03, 2008 6:41 pm ]
i większość jest w niebieskiej wtyczce a właśnie CAN lub te 2 sygnały w zielonej

: sob maja 03, 2008 21:12
autor: Y@RO
No ale Polo rozni sie troche od licznika z golfa IV .. ma ta jedna wtyczke i czegos tam jeszcze brakuje ..

[ Dodano: 03 Maj 2008 21:13 ]
Stara ---->> Nowa
1 ---->> wolny,
2 ---->> 22 wskaźnik braku płynu chłodniczego,
3 ---->> 7+9+24 zacisk 31, masa,
4 ---->> wolny,
5 ---->> 7+9+24 zacisk 31b, elektronika – masa,
6 ---->> 7+9+24 wyłącznik pamięci wskaźnika wielofunkcyjnego (Memory)
7 ---->> wolny,
8 ---->> wolny,
9 ---->> 10 wyłącznik ciśnienia oleju 0,3 bar,
10 ---->> 11 sygnały dla obroty
11 ---->> 23 zacisk 30, dodatni biegun akumulatora, zegar czasu,
12 ---->> 20 zacisk 58b, oświetlenie tablicy przyrządów,
13 ---->> 1 zacisk 15, ogólnie,
14 ---->> wolny,
15 ---->> wolny,
16 ---->> 12 lampka sygnalizacyjna alternatora, zacisk 61,
17 ---->> wolny,
18 ---->> 29 lampka sygnalizacyjna układu dwuobwodowego i układu ręcznego hamulca,
19 ---->> 7+9+24 czujnik zewnętrznej temperatury, sygnał∗,
20 ---->> 13 lampka sygnalizacyjna czasu rozgrzewania świec żarowych (CAT) Check / Choke,
21 ---->> 5 wskaźnik rezerwy paliwa,
22 ---->> 18 lampka sygnalizacyjna lewego kierunkowskazu,
23 ---->> 8 wskaźnik temperatury płynu chłodzącego,
24 ---->> lampka sygnalizacyjna prawego kierunkowskazu,
25 ---->> 17 lampka sygnalizacyjna świateł drogowych,
26 ---->> wolny,
27 ---->> 28 sygnał prędkości od czujnika G22 do prędkościomierza, wejście E – miernik prędkości
28 ---->> 14 oświetlenie tylnych świateł przeciwmgłowych.

to jest rozpiska pinów w polo :D

: ndz maja 04, 2008 23:29
autor: szopek87
a z golfa IV do III nie trzeba robic duzo przerobek???

: ndz maja 04, 2008 23:30
autor: Y@RO
Napewno wiecej jak przy liczniku z POLo bo licznik z polo jest nieco mniejszy :) no i jest jedna wtyczka a nie dwie :))

: pn maja 05, 2008 07:54
autor: greg
szopek87 pisze:a z golfa IV do III nie trzeba robic duzo przerobek???
nie tak znowu dużo