Strona 1 z 2

wymiana uszczelki

: czw maja 01, 2008 19:23
autor: wojtas4589
i zdecydowałem sie ze sam wymienie uszczelke ale nie wiedziałem ze to tyle roboty i zaczynam sie obawiać czy ja to zpowrotem złoze do kupy :crazy: Obrazek

o co ci chodzi ?????????????

: czw maja 01, 2008 19:30
autor: wolfzan
Ale kolego co chcesz tym uzyskać? Potrzebujesz jakieś info, pomocy czy co? Czy tylko tak napisałeś, że nie dasz rady, bo troche nie rozumiem.

: czw maja 01, 2008 19:51
autor: wojtas4589
napiszcie czy głowice trzeba plantować koniecznie i czy uszczelke pod głowica trzeba czymś smarować?

: czw maja 01, 2008 20:07
autor: Jessy
Zazwyczaj gdy sciąga sie głowice to sie ja planuje (wzery, ubytki, skrzywienie, itp) chyba że powierzchnia głowicy jest idealnie gładka. Uszczelke pod głowice niczym sie nie smaruje!! Uszczelka na obrzezach ma juz fabrycznie nałożoną mase uszczelniającą (czerony pasek). Jak sie myle to niech mnie ktoś poprawi :crazy:

: czw maja 01, 2008 20:11
autor: wolfzan
Jessy pisze:Zazwyczaj gdy sciąga sie głowice to sie ja planuje (wzery, ubytki, skrzywienie, itp) chyba że powierzchnia głowicy jest idealnie gładka.
Według mnie przy wymianie uszczelki planowanie głowicy jest niezbędne, bo wymiana mija się z celem.

: czw maja 01, 2008 22:46
autor: szopek87
i jak bedziesz zakladal uszczelke to tylko metalowa bo sa dwa rodzaje i tamta nie zdaje egzaminu a co do planowania to sprawdz glowice bo moze planowanie byc nie potrzebne i nie smaruj niczym glowicy bo mozesz zatkac jakis kanal np. wodny i wtedy bedziesz mial roboty

: pt maja 02, 2008 15:05
autor: wojtas4589
z wielkim trudem dostałem sie do głowicy a po drodze oczywiscie przeskoczył mi łańcuszek rozrzadu.
jeszcze mam takie pytanie, czym najlepiej wyczyscic powierzchnie pod uszczelke?
i czy trzeba wymieniać uszczelki na nowe te od kolektora czy mogą zostać stare?

: pt maja 02, 2008 15:27
autor: szopek87
w kazdej ksiazce serwisowej masz napisane ze powinno sie zakladac uszczeli nowe ale tu juz zalezy od Ciebie mozesz zalozyc stare i bedzie oka ale moze tez byc tak ze zobaczysz ze spod kolektora wydechowego wydostaje sie dym i bedziesz musial rozbierac A gdzie ten lancuszek przeskoczyl??? w glowicy ten co napedza walki???

: pt maja 02, 2008 15:58
autor: wojtas4589
tak właśnie ten na wałkach, na dole narazie nie przeskoczył, uwiązałem go drutem zeby nie wisiał lużno. Czy są tam jakies znaki fabryczne jak powinno być złożone?

: pt maja 02, 2008 16:34
autor: szopek87
sluchaj rozrzad musisz ustawic od nowa bo tak to moze zawory pokrzywic a wczesniej mi chodzilo o lancuszek ktory jest w glowicy i napedza walki te ktore popychaja zawory na rozrzadzie masz znaki a jak nie znajdziesz to poszukaj na necie znajdzesz na pewno

: pt maja 02, 2008 16:40
autor: wojtas4589
no jest łańcuszek który napedza te wałki ale on nie jest w głowicy. to właśnie teraz nie wiem jak mam go założyć ne te tryby co są na wałkach bo przeskoczyło mi o kilka zebów. może znajde coś w internecie na ten temat tak jak mówisz

no i znalazłemszkoda ze nie po polsku ale napewno wiele pomoże :grin: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409

: pt maja 02, 2008 17:49
autor: szopek87
jak nie bedzesz pewien ustawienia to podjedz do mechanika jakiegos bo moze Ci pokrzywic zawory i wtedy bedzie lipa a jeszcze mam pytanko do ciebie ile ten fgolfik pali w cyklu miejskim???

: pt maja 02, 2008 19:30
autor: wojtas4589
no nie mało bo od 14 w górę zależy jak sie jeżdzi, ale to jest automat

: pt maja 02, 2008 22:43
autor: szopek87
dzieki to tam milego i udanego skladania zycze pozdrawiam