jak to jest z pompa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

jak to jest z pompa?

Post autor: Konrado8526 » czw maja 01, 2008 16:02

witam. chcialem sie spytac kiedy powinno byc slychac pompe paliwa?? po przekreceniu kluczyka w pierwszej pozycji??? bo po przekreceniu nic nie slychac:( co wtedy jest do wymiany?golf 2 mechaniczny wtrysk. pozdro



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » czw maja 01, 2008 18:20

Witam! pompę paliwa powinno być słychać przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jeśli tak nie jest to sprawdz pżekażnik pompy morze być padnięty lub do wyczyszczenia. A jeśli masz auto na gazie to mogła sie pompa zatrzeć,ale jeśli sie nie myle to u ciebie są dwie to któraś by napewno działała ,więc pewnie przekażnik pozdro nara!!!!!!!


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » czw maja 01, 2008 19:00

dan_25 pisze:Witam! pompę paliwa powinno być słychać przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jeśli tak nie jest to sprawdz pżekażnik pompy morze być padnięty lub do wyczyszczenia. A jeśli masz auto na gazie to mogła sie pompa zatrzeć,ale jeśli sie nie myle to u ciebie są dwie to któraś by napewno działała ,więc pewnie przekażnik pozdro nara!!!!!!!
a gdzie ejst ten przekażnik od pompy i jak go sprawdzic??

[ Dodano: 01 Maj 2008 19:48 ]
juz znalazlem ze jest to przekaźnik numer 2 ale jak go sprawdzic czy jest dobry?? wie ktos moze?



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » pt maja 02, 2008 22:07

Witam! niby proste pytanie a nie wiem za bardzo jak ci to wytłumaczyć. Wyjmij przekażnik , ma on 4 styki ,sprawdz w skrzynce bezpiecznikowej jego styki po włączeniu zapłonu na 2 stykach powinno być napięcie. Co do przekażnika możesz zrobić tak pod dwa jego styki podłącz żarówkę, a pod drugie dwa napięcie +i - i powinien tykać a żarówka świecić lub wyciągnij jakiś podobny przekażnik(przeważnie są)i włóż w miejsce tego od pompy jak pompa będzie śmigać to będziesz wiedział ze ten jest do kitu pozdro nara !!!!!!!!!!!!


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości