witam,
co trzeba odkrecic zeby wyciagnac zmortyzator z przodu w passacie b5? bo rozbieramy z bratem i za chiny nie chce wyjsc :/
jak sciagnac amortyzator z przodu w passacie b5
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dzieki za szybka odp
u gory 3 sruby mam odrecone te na klucz 16 na dole odkrecone te co na fotce. (2 przy kole) i jedna od amora. jakbys mogł napisac czy jeszcze cos trzeba odkrecac ponad to co zaznaczyłem na fotce
http://img150.imageshack.us/my.php?imag ... 093xq9.jpg
z gory dzieki
u gory 3 sruby mam odrecone te na klucz 16 na dole odkrecone te co na fotce. (2 przy kole) i jedna od amora. jakbys mogł napisac czy jeszcze cos trzeba odkrecac ponad to co zaznaczyłem na fotce
http://img150.imageshack.us/my.php?imag ... 093xq9.jpg
z gory dzieki
na gorze tlyko jedna srube ta dluga co trzyma wahacze i koncowke i zeby amortyzator wyjac musisz caly macperson wyjac i tyle tylko uwarzaj zeby ci przegub niewylazl
a ta na samym dole srube od sworznia nie trzeba odkrecac
tak wogole zastanawiam sie jak ci wyjdzie gorna sruba zawsze znia jest problem
a ta na samym dole srube od sworznia nie trzeba odkrecac
tak wogole zastanawiam sie jak ci wyjdzie gorna sruba zawsze znia jest problem
Nie trzeba odkrecać dolnej sruby od swożnia , przegubu nie trzeba wyciagac.
Odkrecasz gorna srube , ta pozioma, trzymajaca wachacze (swożnie) najlepiej wpierw przecinakiem wbijac sie w szczeline (1) by rozszerzyć rozstaw. Nie pukaj z dołu w te swożnie bo mozna je uszkodzić.
Kolejnie odkrecasz dolną srube ktora idzie w poziomie (2), dobrze jest cos podlozyc pod cała zwrotnice i opuscic troche auto, by siła nie ciagneła do dołu co utrudnia wyjecie suby.
Jak juz jest wyjeta ta sruba mozna podniesc auto , nacisnac na dolny wachacz i wysunąć noge amora.
Pod maską odkrecasz trzy małe sruby . W żadnym wypadku nie odkrecaj nakrętki centralnej!!!
I tak wyglada zmontowany amorek:
Zakladasz odpowiednie sciagacze i mozna odkrecic nakretke centralną. Odseparuje sie amorek od sprezyny. Mozna wymienić łozysko w poduszcze,sprezyne itd..
Odkrecasz gorna srube , ta pozioma, trzymajaca wachacze (swożnie) najlepiej wpierw przecinakiem wbijac sie w szczeline (1) by rozszerzyć rozstaw. Nie pukaj z dołu w te swożnie bo mozna je uszkodzić.
Kolejnie odkrecasz dolną srube ktora idzie w poziomie (2), dobrze jest cos podlozyc pod cała zwrotnice i opuscic troche auto, by siła nie ciagneła do dołu co utrudnia wyjecie suby.
Jak juz jest wyjeta ta sruba mozna podniesc auto , nacisnac na dolny wachacz i wysunąć noge amora.
Pod maską odkrecasz trzy małe sruby . W żadnym wypadku nie odkrecaj nakrętki centralnej!!!
I tak wyglada zmontowany amorek:
Zakladasz odpowiednie sciagacze i mozna odkrecic nakretke centralną. Odseparuje sie amorek od sprezyny. Mozna wymienić łozysko w poduszcze,sprezyne itd..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości