Strona 1 z 1

Problem z układem kierowniczym

: czw maja 01, 2008 08:45
autor: DonKichot
Witam
Kiedy samochód trochę postoi lub kiedy rano do niego przychodzę, to kręcąc kierownicą czy na postoju czy w czasie pierwszych chwil jazdy, wydobywa się dziwny dźwięk coś jak by lekkie piszczenie, kiedy jest rozjeżdżony to taki sam dźwięk dochodzi kiedy maxymalnie skręce kierownicę w prawo (do oporu), jakiś czas temu mechanik mówił mi że mam luz na prawej gałce czy drążku układu kierowniczego, to może być powód ? czy to coś poważniejszego.

nie przeszkadza mi to w niczym ale to trochę obciach kiedy kręce na parkinku a wóz mi zaczyna wydawać dziwne dźwięki :), nie raz się ludzie obracają bo to wygląda jak bym kogoś przycierał wyjeżdzając :P

co to może być?

: czw maja 01, 2008 09:31
autor: dziejo
DonKichot pisze:czy to coś poważniejszego.
gałka :bajer: gałką :bajer: to nic powaznego :bigok: gorzej jak to pompa wspomagania ta chrobocze przy max skręconych kołach szczególnie ją słychać

: czw maja 01, 2008 17:59
autor: AndrzejP4
pasek napędzający pompę wspomagania Ci popiskuje. Kup nowy(15zł Bosch) albo naciągnij stary.

: śr maja 28, 2008 16:16
autor: DonKichot
nie da się naciągnąć starego paska, mechanik powiedział że tam jest samo napinacz ! a pasek nie wygląda źle, ale jak będe chciał to może go wymienić, pasek nie 15 tylko minimum 40 plus 20 robota to daje 60 a nie wiadomo czy to coś da.. :( sam nie wiem co robić
miał ktoś jeszcze takie objawy ?

: śr maja 28, 2008 17:36
autor: bora gdz
a ja stawiam na gumy stabilizatora!!! mialem te same objawy, szczogolnie trzeszczy przy kreceniu kierownica na postoju, w czasie jazdy nie bylo slychac,,, chyba ze na dziurze czasem zatrzeszczalo..
proponuje spryskać WD-40 gumy w zawieszeniu i bedziesz wiedział czy to to...
PZDR

: śr maja 28, 2008 17:51
autor: Hans-Hans
Prosta metoda idzesz rano do wozu pierwsze co maska w gure i pryskasz jakims spraiem po pasku WD 40 np . Zapalasz wóz i odrazu krencisz na maxa w np lewo i prawo. jak nie piszczy to znaczy że to pasek . A jak piszczy na maksymalnie skrenconych kołach to pompa pada jusz. Gałka nic tu niema do gadania gałka nie daje takiego dzwienku jak zaechana pompa . Według mnie to pompa . Odkręc korek od zbiotrniczka wspomagania sprawc stan cz jest wogule i zapach jak smierdzi okropnie to jest do wymiany ale czy to cos pomoże pompie czsem pomaga tymbardzej że piszesz że masz wspomaganie i ci nie zanika .

: ndz cze 01, 2008 10:21
autor: bora gdz
DonKichot pisze:co to może być?
i co rozwiazales sprawe??