Strona 1 z 1

RP jakie powinny byc napiecia / pomierzylem

: pt kwie 25, 2008 13:26
autor: zajac
witam

chodzi oczywiscie o rp'ka

jutro chcialem posprawdzac pare rzeczy w aucie i mam pytanko

jakie powinno byc napiecie na kabelkach od wtryskiwacza na włączonym zaplonie

ktory kabel we wtyczce ecu sprawdzic czy sygnaly (zasilanie benzyny) wchodza i wychodza z ecu i tez jakies inne moze o ktorych nie wiem

gdzie powinna byc podlaczona masa ktora jest przykrecona z jednej strony przy pokrywie zaworow

to wszystko mnie interesuje bo cos odcina mi wtrysk paliwa i auto na postoju poprostu gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki a podczas jazdy raz jedzie raz sie zmula (rozlacza i zalacza sie zasilanie paliwem) i co jakis czas zdarza sie ze jak zgasze cieple auto to potem nie chce zapalic do ostygniecia

: pt kwie 25, 2008 19:10
autor: wedr
zajac pisze:to wszystko mnie interesuje
Homsky pisał o kablach do ecu, który co.. Poszukaj postu o przekaźniku odcinającym wtrysk przy LPG.
Przeczyść styki, jeśli odcina-to raczej zapłon, komp na końcu. Cewka?

: pt kwie 25, 2008 19:54
autor: gailbraith
Polecam jak nie masz książkę w pdf-ie "Sam naprawiam VW Golf II 1.6,1.8". W niej jest wiele informacji m.in. jak dobrze pamiętam sprawdzanie napięć, o które pytasz. Tak z głowy to mało kto będzie wiedzieć.

http://rapidshare.com/files/10983313/golf_1_6-1_8.rar

Jak nie masz konta premium na rapidzie to mogę wrzucić na jakiś darmowy hosting plików tą książkę aby Ty i inni mogli bezproblemowo pobrać.

: pt kwie 25, 2008 19:59
autor: Duber
:chytry:

[ Dodano: Pią Kwi 25, 2008 20:01 ]

[ Dodano: Pią Kwi 25, 2008 20:04 ]
jak chcesz wiecej o rp podaj meila wysle plik

: sob kwie 26, 2008 02:09
autor: zajac
wedr pisze:jeśli odcina-to raczej zapłon, komp na końcu. Cewka?
nie napisalem ze to dzieje sie na benzynie a na LPG chodzi jak ta lala
posty homskyego czytalem nie ma tam wszystkich danych

gailbraith dzieki

piotr2 bardzo chetnie przyjme materialy zajac109@wp.pl

: sob kwie 26, 2008 07:37
autor: wedr
zajac pisze:nie napisalem ze to dzieje sie na benzynie a na LPG chodzi jak ta lala
Wiem, wiem, chodziło mi o dane zawarte w kojarzonym temacie, a nie o temat..
Ale nie sprawdzałem, czy są kompletne dane.

: sob kwie 26, 2008 08:13
autor: Duber
zajac pisze: bardzo chetnie przyjme materialy
poszly 2 mele,jeden pusty drugi z zalacznikiem

[ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 08:14 ]
7 MB danych

[ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 08:15 ]
zajac pisze:dzieje sie na benzynie a na LPG chodzi jak ta lala
bo gazownicy ruszaja potencjometr przepustnicy przy reg gazu.i

: sob kwie 26, 2008 08:25
autor: agrala
nie slyszalem jeszcze zeby gazownicy ruszali TPS i nie znam powodu dlaczego mieeli by to niby robic
moze ty znasz powod i sie podzielisz

zajac podal mi bledy jakie pokazuje mu ECU i wyglada na to ze jest uszkodzony krokowiec i zautko sie zalewa
bledy o ile pamietam to
brak sygnalu predkosci obrotowej
przelacznik przepustnicy
bogata mieeszanka
na maila dostal info co i jak sprawdzic i zobaczymy co sie okaze

[ Dodano: 26 Kwi 2008 08:42 ]
zajac kup spray KONTAKT60 -dostepny w sklepach elektronicznych za ok 20 zl- i spryskaj wsztstkie styki w zlaczach przy silniku, ecu i przy przekaznikach - moze masz poprostu gdzies zasniedziale koncowki
mozesz tez sprawdzic wtryskiwacz czy jeest dobry
sciagnij ten plastik ktory doprowadza powietrze z filtra do przepustnicy, odpal silnik i patrz na wtryskiwacz. Powinin puszczac mgielke a nie lac paliwo, podczas schodzenia z wyzszych obrotow powinien niepodawac paliwa, po zgaszeniu silnika nie powinno z nieego kapac (dopusczalne sa 2 krople w ciagu minuty)

: sob kwie 26, 2008 22:58
autor: zajac
dzieki panowie za materialy

agrala wtryskiwacz sprawdzalem mam 3 rozne pierscienie z wtryskiwaczem jeden jest nowy i wszystkie podaja mgielke i z nich nie kapie
jak auto chodzi na benzynie i dawalem mu gazu patrzac na wtryskiwacz chodzi jak powinien i w pewnym momencie paliwo poprostu nagle przestaje leciec

posprawdzalem napiecia i opory i ma sie to tak :

czujnik temperatury niebieski opor na cieplo 274 ohmy 5v zasilanie
piny na wtyczce ECU 5,6,11,25 maja mase
piny na wtyczce skrajne z lewej maja mase na zaplonie , z prawej jeden ma mase a drugi po podlaczeniu do aku zamiast ponad 12v jak inne pokazuje 1,76 v

TPS
nie wiem dokladnie czy zrobilem tak jak powinno sie zrobic w kazdym badz razie silniczek cos sie ruszyl jak zdjalem wtyczke
i miedzy pinami 1 i 2 na przepustnicy zamknietej jest 1v na otwartej 4,8v
miedzy pinami 1 i 4 0,02v na zamknietej i 4,50v

po podlaczeniu wtyczki siliczek znow sie ruszyl wiec zmierzylem dla pewnosci drugi raz i wyszlo miedzy pinami 1 i 2 na zamknietej przepustnicy 1,53 v na otwartej 4,84
miedzy pinami 1 i 4 na zamknietej 0,02v i na otwartej 4,5 v

zmierzylem tez halla ale nie wiem czy dobrze w 2 pinach od strony skrzyni biegow jest napiecie w 3 nie ma
po resecie kompa silnik zapala chodzi ladnie rowno po chwili zaczyna lekko skakac i zaraz gasnie potem juz ciezko zapala i przerywa albo odrazu gasnie

: pn kwie 28, 2008 07:06
autor: agrala
wtryskiwacz przestaje podawac na biegu jalowym czy jak dodasz gazu i schodzi z obrotow?
czy przed tym jak odetnie paliwo nie leci go wiecej,silnik pracuje nie rowno?

: pn kwie 28, 2008 09:50
autor: zajac
agrala pisze:wtryskiwacz przestaje podawac na biegu jalowym czy jak dodasz gazu i schodzi z obrotow?
czy przed tym jak odetnie paliwo nie leci go wiecej,silnik pracuje nie rowno
przeastaje podawac i w jednym i drugim przypadku

jak auto stoi silnik chodzi rowno na 950 obr i nagle gasnie , podczas jazdy szarpnie i zaczyna zdychac, nagle ozyje pojedzie chwile i znow zdycha

do tego pojawil sie problem z odpalaniem strasznie ciezko zapala albo wogole jak jest cieply

: wt kwie 29, 2008 10:31
autor: agrala
przejedz sie na benzynie i sprawdz kody jak ci zgasnie-nie wylaczaj stacyjki bo skasujesz kody

: wt kwie 29, 2008 14:20
autor: zajac
dzis moze mi sie uda zrobic kody bo auto zaczelo cos jezdzic na benzynie