Golf III silnik 2.0 2E - co o nim wiecie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzesss

Golf III silnik 2.0 2E - co o nim wiecie?

Post autor: Grzesss » pt cze 10, 2005 18:52

Witam i mam take pytanie do Was co wiecie o silniku 2e,jak Wam sie sprawuje,czy ktos jezdzi takim zagazowanym i ogolne opinie na jego temat.
Drugie moje,pytanie jest nastepujace czy czujnik temperatury ma cos wspolnego z nierówną praca silnika bo cały czas chodzi troszke nierówno i ma tak jagby za małe obroty.
Silnik jest toroszke podkrecony tj.ma zmienione oprogramowanie,kąpletny układ wydechowy Hardman tj.sportowy kolektor 2 katalizatory-owiele mniejsze nisz orginalne,i kilka innych drobiazgow według niemieckiego tifu jego moc to 101KW czyli ok.139Ps.
Zgóry dzieki za wiadomosci,pozdrawiam



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Golf III silnik 2.0 2E - co o nim wiecie?

Post autor: cyarnz » pt cze 10, 2005 20:56

Grzesss pisze:Witam i mam take pytanie do Was co wiecie o silniku 2e,jak Wam sie sprawuje,czy ktos jezdzi takim zagazowanym i ogolne opinie na jego temat.
Drugie moje,pytanie jest nastepujace czy czujnik temperatury ma cos wspolnego z nierówną praca silnika bo cały czas chodzi troszke nierówno i ma tak jagby za małe obroty.
Silnik jest toroszke podkrecony tj.ma zmienione oprogramowanie,kąpletny układ wydechowy Hardman tj.sportowy kolektor 2 katalizatory-owiele mniejsze nisz orginalne,i kilka innych drobiazgow według niemieckiego tifu jego moc to 101KW czyli ok.139Ps.
Zgóry dzieki za wiadomosci,pozdrawiam
Ad1. Ogolnie dobry motror, nadaje sie do gazu[up]

Ad2. Tak , od jego opornosci silnik okresla dawke paliwa i wyprzedzenie zaplonu wiec warto to sprawdzic[up], zmienic, podmienic lub porownac z wartosciami serwisowymi (200 -300 ohm przy temp plynu w okolicach 90 stopni)

Ad3. ew. Hartman;) ale mniejsza o to. Moze przeplywomierz jest trafiony, lub ma dosc ostr walki rozrzadu i bedzie tak na nich chodzil



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pt cze 10, 2005 22:55

Ad 1. ma natrysk oleju na denka tłoków, chłodnicę (malutką) oleju, niezbyt wyżyłowany, mam gaz II generacji, reduktor LOVATO z centralką Bingo-M (ten wielopunkt to ściema, centralka do jednopunktu doskonale sobie z tym radzi), spalanie na poziomie średnim około 10 litrów LPG/100 (trasa do 170, miasto), zbiornik w kole 34l (tankuję około 28).

Jak założysz gaz to upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon (aparatem zapł), dobre kable WN, świece (NGK 3 elektrodowe zalecane do tego silnika), dobrą kopułkę i palec a wtedy nie będzie strzałów w kolektor ssący (przepływomierz trudno kupić używany)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości