Wsowka rozrusznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kutwica
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob mar 15, 2008 19:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Wsowka rozrusznika

Post autor: kutwica » śr kwie 23, 2008 17:07

Witam mam pytanie po co jest drugie wejscie na wsuwke na rozruszniku bo mam to wejscie wolne nieuzywane moj silnik to 1.8RP



Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » śr kwie 23, 2008 17:11

nie mam pojęcia ale pewie zastępcza bo te lubią sie przepalić w każdym tak jest bez względu na silnik poprostu tak produkują rozruszniki


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

kutwica
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob mar 15, 2008 19:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kutwica » śr kwie 23, 2008 17:14

tylko ta wsowka niejest jakos polaczona z ta co idzie od stacyjki ona jest po drugiej stronie
sruby gdzie dokreca sie przewod od akumulatora



piotreksm
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
Lokalizacja: leśna
Kontakt:

Post autor: piotreksm » śr kwie 23, 2008 17:31

u mnie w silniku 1.3 HK są obydwie podłączone :bajer:


Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!

kutwica
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob mar 15, 2008 19:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kutwica » śr kwie 23, 2008 21:27

a czy ktos sie orientuje czy ta wsuwka musi byc podłączona? ajak tak to doczego?
pozdro



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr kwie 23, 2008 21:34

Nie musi być podłączona.Możliwe że były warianty z podłączeniem do cewki zapłonowej na moment rozruchu.Zostaw i nie kombinuj. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr kwie 23, 2008 21:41

oldstaszek pisze:Nie musi być podłączona.Możliwe że były warianty z podłączeniem do cewki zapłonowej na moment rozruchu.Zostaw i nie kombinuj. :pub:
dobrze pisze- jest to wsuwka która zasadniczo powinna występować w rozrusznikach gaźnikowców z zapłonem klasycznym(przerywaczowym)- układ zapłonowy zasilany jest tam obniżonym napięciem(przewód opornościowy), w czasie rozruchu na tej wsuwce pojawiało się napięcie akumulatora i szło ono na cewkę zapłonową omijając przewód opornościowy gdyż spadek napięcia w czasie rozruchu plus spadek napięcia na przewodzie opornościowym spowodowały by możliwość niewystąpienia skutecznej iskry
widocznie ktoś podmienił rozrusznik w twoim aucie- wsuwka może zostać wolna- nie ruszać, niech będzie jak jest


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości