Strona 1 z 1
Problem z filtrem paliwa
: wt kwie 22, 2008 13:25
autor: trepicjusz
witam
Mam Mk II 1.8 Gt Specjal z 1989r 90 kucy silnik RP i zastanawiam sie czy kupiłem dobry filtr paliwa , bo jeszcze tylko to mi pozostało do wymiany oto fotka jakby ktoś wiedział czy ta jest dobra niech da znać pozdrawiam
: wt kwie 22, 2008 13:55
autor: sle
Tak... to jest dobry filtr, model do Twojego RPka
dokładnie to ma on zastosowanie przy następujących silnikach: MH, RP, 1P, GU, PG, PB, PF, PG
: wt kwie 22, 2008 13:59
autor: trepicjusz
sle pisze:Tak... to jest dobry filtr, model do Twojego RPka
dokładnie to ma on zastosowanie przy następujących silnikach: MH, RP, 1P, GU, PG, PB, PF, PG
wielkie dzieki kamień z serca mi spadł pozdrawiam
: wt kwie 22, 2008 14:03
autor: sle
nie ma problemu
, pytanie retoryczne: kubek był gratis?
: wt kwie 22, 2008 14:10
autor: trepicjusz
sle pisze:nie ma problemu
, pytanie retoryczne: kubek był gratis?
sie rozumie
pozdrawiam
[ Dodano: 22 Kwi 2008 14:19 ]
mam takie głupie pytanie bo mam nowy silnik fabrycznie bo poprzedni sie skończył , zatankowałem na orlenie więcej rozpuszczalniku niż paliwa i tak cały osprzęt jest nowy fabrycznie łącznie z sonda świecami , przewodami , wtryskiem sterownikiem , czujnikami kopułka , a mimo to delikatnie go przydusza na jedynce na wolnych obrotach podczas jazdy i szarpie czy morze to byś wina właśnie filtra paliwa , powietrza jest nowy a paliwa filtr nie był wymieniany po wymianie silnika czekam na jakąś sugestię
: wt kwie 22, 2008 14:30
autor: zajac
byc moze to byc wina filtra , albo przytartej pompy paliwa
: wt kwie 22, 2008 14:40
autor: sle
Może tak być. Jak będziesz wymieniać filtr to jeśli masz możliwość to możesz przedmuchać, przeczyścić wężyk paliwa powietrzem z kompresora (czytałem tu na forum, że co niektórzy tak robią).
Zapłon masz dobrze ustawiony po tych wszystkich zmianach? Sprawdź.