Problem z filtrem paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Problem z filtrem paliwa

Post autor: trepicjusz » wt kwie 22, 2008 13:25

witam
Mam Mk II 1.8 Gt Specjal z 1989r 90 kucy silnik RP i zastanawiam sie czy kupiłem dobry filtr paliwa , bo jeszcze tylko to mi pozostało do wymiany oto fotka jakby ktoś wiedział czy ta jest dobra niech da znać pozdrawiam Obrazek


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » wt kwie 22, 2008 13:55

Tak... to jest dobry filtr, model do Twojego RPka

dokładnie to ma on zastosowanie przy następujących silnikach: MH, RP, 1P, GU, PG, PB, PF, PG
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 13:58 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » wt kwie 22, 2008 13:59

sle pisze:Tak... to jest dobry filtr, model do Twojego RPka

dokładnie to ma on zastosowanie przy następujących silnikach: MH, RP, 1P, GU, PG, PB, PF, PG

wielkie dzieki kamień z serca mi spadł pozdrawiam


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » wt kwie 22, 2008 14:03

nie ma problemu :), pytanie retoryczne: kubek był gratis? :grin:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » wt kwie 22, 2008 14:10

sle pisze:nie ma problemu :), pytanie retoryczne: kubek był gratis? :grin:
sie rozumie :pub: :pub: pozdrawiam

[ Dodano: 22 Kwi 2008 14:19 ]
mam takie głupie pytanie bo mam nowy silnik fabrycznie bo poprzedni sie skończył , zatankowałem na orlenie więcej rozpuszczalniku niż paliwa i tak cały osprzęt jest nowy fabrycznie łącznie z sonda świecami , przewodami , wtryskiem sterownikiem , czujnikami kopułka , a mimo to delikatnie go przydusza na jedynce na wolnych obrotach podczas jazdy i szarpie czy morze to byś wina właśnie filtra paliwa , powietrza jest nowy a paliwa filtr nie był wymieniany po wymianie silnika czekam na jakąś sugestię


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt kwie 22, 2008 14:30

byc moze to byc wina filtra , albo przytartej pompy paliwa


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » wt kwie 22, 2008 14:40

Może tak być. Jak będziesz wymieniać filtr to jeśli masz możliwość to możesz przedmuchać, przeczyścić wężyk paliwa powietrzem z kompresora (czytałem tu na forum, że co niektórzy tak robią).
Zapłon masz dobrze ustawiony po tych wszystkich zmianach? Sprawdź.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości