Strona 1 z 2
Tył siedzi niżej MK II , dlaczego????
: czw cze 09, 2005 21:54
autor: skorut
Mam taki problem założyłem sprężyny obniżające -40mm i tył siedzi niżej niż przód (tak delikatnie ale jednak), amorki są dobre itd. Zaznacze tu że na seryjnym zawieszeniu też tak było, myślałem że to wina spręzyn ale na czerwonych tez tak jest - chociaż mniej. Co może byc tego przyczyną?
: czw cze 09, 2005 22:07
autor: Pzwmichu
Mam to samo, zmieniłem sprężyny i dalej przód jest wyżej. Od czego to zależy to nie wiem.
Może ktoś ma na to odpowiedź.
:):)
: czw cze 09, 2005 22:11
autor: pepe_jest_ok
u mnie dla odmiany tylek jest wysoko w przeciwienstwie do przodu i to tez dosc nie naturalnie za to w skodzie mialem taki sam problem jak wy, mechanik mowil ze cos z mocowaniem jest pochrzanione i zebym sie nie zdziwil jak mi amor przez maske wyskoczy pozniej jezdzilem nia jeszcze 8 miesiecy i sprzedalem nic mi nie wyskoczylo ale to byla czeska skoda favorit i nie ma jej co porownywac z golfami
: czw cze 09, 2005 22:17
autor: skorut
Fotki przed zmiana sprężyn i po :
: czw cze 09, 2005 22:20
autor: lolo_golf
: czw cze 09, 2005 22:48
autor: daaroo
chyba większosc golfow ma ten problem
: czw cze 09, 2005 23:23
autor: skorut
Ale to ten typ tak ma, czy jest tego jakaś przyczyna?
: czw cze 09, 2005 23:39
autor: Kapibara
wiekszosc zaklada na przod 20 mm wiecej bo te nadkola z przodu sa wyzej i zeby to jakos wygladalo to musi byc bardziej obnizone. ale to u ciebie to cos dziwnego masz gaz??? i ile masz paliwa w baku? ale chyaba jednak bdzie cza na przod dac 60
: czw cze 09, 2005 23:52
autor: bor0wy
Z tego co pamietam to golf 2 juz tak ma
W 90r moj ojcic mial nowke golfa 2 1.6D GL no i w sumie to byl rodzinny samochod itd. Ale problem to byl ze tyl strasznie siadal. Jak gdzies sie wyjezdzalo to bylo strasznie, byle jakis wyboj i juz szural po ziemi chlapaczami. No ale to standardowe zawieszenie, sprezyny byly. Potem jak juz za bardzo siadl. To zostaly sprezyny oddane gdzies tam no i je troche wyciagneli i usztywnili i juz bylo ok. Ale czy byl super rowny czy tym razem tyl nie byl wyzej niz przod to nie pamietam
: czw cze 09, 2005 23:54
autor: skorut
No jest gaz butla w kole moze ona tak ciąży i parę klamotów w bagażniku także jest jak posprzątam bagażnik może sie coś poprawi ale nie sądzę żeby było ok
: pt cze 10, 2005 00:11
autor: Kapibara
ja mialem inaczej, mi sie wydawalo ze tyl jhest za wyskoko strasznei m isie to ne ipodobalo, ale teraz jak butla weszla w kolo to juz wyglada rozadnie ale i tak cza glebe zrobic
: pt cze 10, 2005 07:10
autor: WRHZ
hmm jesli chodzi o standardowe zawieszenie to u mnie jest w miare rowno wiadomo jak sie kogos zapakuje na tyl to siada zeby nieco to polepszyc proponuje w sprezynki dac takie gumy usztywniajace, jesli chodzi o sporto zaiweche ktora mialem to na tylnych amorkach byla regulacja wiec moglem tyl podniesc do gory nieco zeby wyszlo ladnie a siedzial na ziemi troszke co widac na fotkach teraz czekam na okazje kupie jakies fele i chyba zakladam sporta bo auta tanieja na leb na szyje i za grosze go nie oddam
: pt cze 10, 2005 08:20
autor: Ktulu
Nie wydaje mi sie zeby to była bolączka... Może to być wyeksploatowana belka z tyłu ale w niewielkim stopniu na to wpływ. To raczej kwestia sprężyn...
Ja zmieniałem zawieche u siebie, ale u mnie jest cacy nie mam takiego problemu. Ale mam inny za to...
Wyjścia są dwa, albo gwintowana zawiecha na tył i przód wtedy można sobie ustawić jak sie chce,
albo jak wyżej było pisane 60/40 mm tylko muszą być to nowe sprężyny. Oczywiście można jeszcze porzeźbić ale to jednak zawiecha i bezpieczeństwo. Decyzja należy do was.
: pt cze 10, 2005 11:17
autor: wejlantf
skorut pisze:Ale to ten typ tak ma, czy jest tego jakaś przyczyna?
ten typ tak ma, u mnie jest to samo