Podłoga

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MhF
Nowicjusz
Nowicjusz

Podłoga

Post autor: MhF » ndz kwie 20, 2008 10:42

Witam,

Jestem tu nowy, więc się przywitam i od razu zadam pytanko: czy podłoga w aucie powinna być idealnie prosta? Mój MK4 (wersja 3 drzwiowa) nie ma idealnie prostej podłogi z tyłu pojazdu. I lewa i prawa połówka podłogi lekko opadają w kierunkach zewnętrznych. Jestem zupełnym laikiem w temacie, to moje pierwsze auto, stąd może takie głupie pytanko. Czy podłoga powinna być idealnie prosta?

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: slimak20 » ndz kwie 20, 2008 11:21

Czy podłoga powinna być idealnie prosta?
nie wiem dokladnie o co ci chodzi .Ale podloga w żadnym samochodzie nie jest idealnie rowna jest wytloczona ma technologiczne otwory i załamania dla usztywnienia i zalozen konstrukcyjnych .

VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

MhF
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: MhF » ndz kwie 20, 2008 11:28

Hmm - to sprecyzuję :D Podłoga pod dywanikiem - z przodu jest u mnie prościusieńka jak stół. Natomiast pod tylnymi dywanikami - już nie, powiedzmy strefa środkowa jest równiutka, natomiast przy zewnętrznych strefach opada w dół, zapada się. Nie jakieś Karpaty czy Tatry, ale jednak

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: slimak20 » ndz kwie 20, 2008 11:36

Kolego jeśli juz byleś taki dociekliwy i tak bardzo interesuje cie kształt podlogi swojego samochodu to spojrz za tylnimi dywanikami po obu stronach po lewej i po prawej powinno byc tak samo równo(albo odbicie lustrzane) ale daj jakiej fotki tego "wybrzuszenia" :grin: Podloga jako blacha nie jest idealnie glatka (równa) !!!

VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer

Post autor: kiss » ndz kwie 20, 2008 11:40

MhF, z tyłu są właśnie takie wyczuwalne nierówności, więc wszystko ok. ;)

Awatar użytkownika
Buyashaka
Nowicjusz
Nowicjusz