Bierze olej i płyn chłodzący

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Bierze olej i płyn chłodzący

Post autor: JaBa22 » ndz kwie 20, 2008 10:06

Witam, mam problem z moim MK4 TDi. Zauważyłem że po 1000km ubyło mi ze 2mm może więcej oleju z bagnetu i ciagnie płyn chłodzący. Tego płynu to chla jak alkocholik denaturat że tak powiem, zalałem żeby na wskażniku było max i po przejechaniu 86km mam dokładnie miedzy max a minimum :grrr: olej nie jest rozwodniony ani nie ma kremowego nalotu przy wlewie. W zbiorniczku nie ma bąbelkowania jak odkręce korek i silnik będzie pracował na wolnych obrotach do zagrzania. Czyżby uszczelniacze i głowica pod uszczelka???



Awatar użytkownika
zllew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob lut 03, 2007 18:21
Lokalizacja: Mizerów/Pszczyna
Kontakt:

Post autor: zllew » ndz kwie 20, 2008 10:12

JaBa22 pisze:Czyżby uszczelniacze i głowica pod uszczelka???
Raczej uszczelka pod głowicą ;p


<ZeRkNiJ>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783458#1783458

JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: JaBa22 » ndz kwie 20, 2008 10:19

No to pięknie......i pewnie do tego dojdą uszczelniacze bo olej bierze chyba że to normalne zuzycie.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz kwie 20, 2008 10:24

JaBa22, a wali z wydechu mocnobiay dym?

Bo jeśli rzeczywiście mocno ubywa Ci płynu i by uciekał przez uszczelkę pod gł do cylindró to powienien kopcić na biało.

Co do oleju: 2 mm to chyba ze 2 stetki więc na 1000 km nie tragedia. Tylko o niekoniecznie uszczelniacze bo i turbina do tego może się przyczyniać.



Awatar użytkownika
dar3k_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1052
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 10:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dar3k_ » ndz kwie 20, 2008 10:31

uszczelka pod glowica...


Było MK4 GTI 2.3 V5 150PS

JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: JaBa22 » ndz kwie 20, 2008 10:45

no przy uruchamianiu wali na bialo. jutro musze jechac do mechaniora. hmmmmm zawsze wiatr w oczy. w takim razie to ze zakopci przy przegazowaniu na niebieskawo to moze byc od tego ze turbina zre?? nie koniecznie pierscienie??



Awatar użytkownika
dar3k_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1052
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 10:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dar3k_ » ndz kwie 20, 2008 10:51

jak masz duzy przebieg to turbinka moze byc juz troche zuzyta i troche oleju moze lyknac


Było MK4 GTI 2.3 V5 150PS

JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: JaBa22 » ndz kwie 20, 2008 11:54

Niby w momencie sprowadzenia mial 184tys km ale kto to tam wie....... mechanior jak wstepnie ogladal mowil ze turbinka wyglada na regenerowana.........moze zle robiona.
No coz nie ma wyboru trzeba jutro bedzie do warsztatu przejechac sie i oddac moj skarbek :jezor:



mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » ndz kwie 20, 2008 18:12

JaBa22 pisze: przy uruchamianiu wali na bialo
to że wali na biało przy uruchomieniu to normalka. A jak co sie porzadnie rozgrzeje to też kopci na biało ? bo jeżeli nie to nie daj sie namówić że to uszczelka po głowicą ! Oglądnij dobrze wszystkie łączenia węży, wejdz pod spód auta zobacz czy tam gdzieś nie robi sie mokro, poruszaj przy plastikowych krućcach co łączą sie z blokiem silnika, oglądnij chłodnicę, zobacz czy nigdzie nie ma jakiś podejrzanych wyschniętych osadów.
taki wyciek często cięzko zlokalizować a czesto uszczelka pod głowica to ostateczność. ( wiem bo to juz przerabiałem :D )



JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: JaBa22 » wt kwie 22, 2008 16:27

Mechanik powiedzial ze pewnie to uszczelka. o weze sa nabrzmiale i twarde mocno po przejechaniu paru kilometrow. Po odkreceniu zbiorniczka powoli jest dluuuugi sssyk, i raz wody ubywa raz przybywa. Co moze byc?? Naprawde uszczelka, nie widze zadnych naciekow na laczeniach wezy.



mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » wt kwie 22, 2008 20:55

JaBa22 pisze: twarde mocno
to juz bardziej wskazuje na padniętą uszczelke ew. moze korek tak ci trzyma ciśnienie :? węże powinny byc na tyle twarde żeby dało sie je ugiąć ale nie aż tak jak Ty piszesz. Mechanik ma pewnie racje



JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: JaBa22 » śr kwie 23, 2008 11:25

Dziwne bardzo, wymienie płyn i od nowa odpowietrze. Zobacze co jest bo nei chce grzebac od nowa. No ale przeciez jezeli by byla uszcelka to by non stop kopcil na bialo. Plynu raz jest wiecej raz mniej.
Gdzies musi byc jakas nie szczelnosc, bo raz przewody sa miekkawe raz twarde, raz syknie po otwarciu normalnie raz dluuugo. Dziwny jest ten plyn bo sie nie raz pieni jak Ludwik.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr kwie 23, 2008 11:42

JaBa22 pisze:Dziwny jest ten plyn bo sie nie raz pieni jak Ludwik.
Może komuś się pomyliło i wlał płyn do spryskiwaczy :grin:



JaBa22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 22, 2008 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: JaBa22 » śr kwie 23, 2008 14:28

No ale jak z tym chłodzeniem?? Mało prawdopodobne żeby to była wina uszczelki pod głowicą.
Źle odpowietrzony? Bo płyn nie ucieka, a jak sie dolewa to po jakimś czasie tego płynu jest za duzo w zbiorniczku wyrównawczym. Tak jak by powietrze skąds ten płyn wypychało.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 372 gości