Strona 1 z 2

zamulony silnik

: czw kwie 17, 2008 16:52
autor: piotrus23
witam mam golfa 1.8gt z gazem i mój problem polega na tym ze mam starsznie zamulony silnik czym to moze byc spowodowane mały opis: daje mu ostro w deche a on rusza tak jak by ruszał po sniegu dodam za mam nowy docisk i tarcze tak sam przy wyprzedzaniu daje mu gazu a on nic co myslicie

: czw kwie 17, 2008 17:07
autor: eros662
Hmm no ja miałem cosik podobnego w swoim aucie z tym samym silnikiem i wersją i powiem Ci że jak dodawałem gazu to on zamiast ciągnąć do przodu mulił się strasznie. Co zrobiłem??? Wymieniłem świece i filtry pod maską, potem przewody i zmieniłem dostawce gazu i teraz jest si. :grin: Choć nie wiem czy wymienione elementy były za to odpowiedzialne :grin: Najlepiej jedź do stacji LPG i oni wskażą Ci przyczyne

: czw kwie 17, 2008 17:57
autor: piotrus23
niby tak tylko ze na benzynie tez tak jest czyli lipa aha mam takie małe porównanie wczesniem mniałem golfa 1.8 75km i szedło niebo lepiej niz ten a mozliwe ze mam zle ustawiony rozrzad lub zapłon kumpel mi tak powiedział ale w sumie auto mi pali bez zarzutu

: czw kwie 17, 2008 19:28
autor: Kisiel
piotrus23 pisze:a mozliwe ze mam zle ustawiony rozrzad lub zapłon
to najpierw do sprawdzenia, no i tez sprawnosco elementow WN: kable, kopulka, palec i swiece
no i napisz czy to sie dzieje tylko na zimnym silniku czy tez na cieplym
jak jest z zobrotami??
moze winna byc sonda lambda
a golfik nie pali Ci wiecej teraz???

: czw kwie 17, 2008 19:37
autor: krzaś
Jak pali tyle samo co palił ,a jest mułowaty to katalizator wywal i strumienice sobie wstaw.

: czw kwie 17, 2008 21:32
autor: Młoda
krzaś pisze:jest mułowaty to katalizator wywal i strumienice sobie wstaw.
#-o #-o #-o :-k :-k :-k

: czw kwie 17, 2008 21:41
autor: Dyziu14021991
Możesz miec też filtr paliwa do wymiany no i jak kolega wyżej mówi świece kable kopułka i palec oczywiście

: czw kwie 17, 2008 21:51
autor: piotrus23
jak jest zimny i jak jest ciepły tak samo kable wszystko mam nowe pali mi 10 litrów gazu aha strumiennice juz mam

: czw kwie 17, 2008 21:54
autor: Paweł Marek
zobacz czy gazownicy nie zmiodyfikowali dolotu. Wszystko o tym znaczy zwężki, blokada klapki pod filtrem jest opisane na dziale LPG. I jeśli cokolwiek masz takiego to wywal i jedź do dobrego zakladu na regulację.

: czw kwie 17, 2008 22:08
autor: piotrus23
nic takiego nie mam wszycho orginał
a powiedz mi załorzyłem nowy docisk i tarcze gdzie powinien mi pedał sperzegła łapac

: czw kwie 17, 2008 22:26
autor: Paweł Marek
ciężko mi opisać gdzie, jak linka jest automatyczna a zapewne taką masz to ustawia się sama jak należy i przy takiej lince dopiero prawie całkowita padaka sprzęgła objawi się wyższym 'braniem'

: czw kwie 17, 2008 23:43
autor: jackyz
piotrus23 pisze:a powiedz mi załorzyłem nowy docisk i tarcze gdzie powinien mi pedał sperzegła łapac
Jak masz linke z samoregulatorem to czasem lubi się ona zablokować.Musisz ją jeszcze raz zdjąć z łapy od skrzyni biegów,naciś teraz pedał sprzęgła.Zabierz kleszcze i mocno pociągnij za koniec linki.Plastik powinien się lekko poddać,już masz linke odblokowaną.Na tym plastiku są dwie takie wypustki i ak dobrze pamiętam taka biała opaska na pancerzu linki.Scisnij mocno regulator i zepnij opaską regulator.Załóż spowrotem na łape i zdejmij opaske.
Miałem taki sam problem,aż przyjarałem nowe sprzęgło.

: pt kwie 18, 2008 16:21
autor: piotrus23
ok to comi poradzicie od czego mam zaczac aby muj silnik mniał swojom moc

: pt kwie 18, 2008 23:00
autor: jacumba
elektryka (kable ,świece,palec,kopółka) i filtr paliwa...no i jeszcze powietrza tak na początek