Strona 1 z 1
Belka tylniego zawieszenia
: śr kwie 16, 2008 15:28
autor: cashtetzky
witam
w aucie które kupiłem od gościa, które ściągnął ja z francji okazało się że jest coś nie halo z tylnią belką zawieszenia (okazało się na diagnostyce, że właściciel musiał gdzieś przyfranzolić tylnim lewym kołem, tylne koła nie są zbieżne).
1) czy rodzaj auta ma związek z rodzajem belek, czy do IV-ek wszystkie są takie same?
2) gdzie szukać, żeby było najtaniej (na allegro ok. 550 zeta)
3) jak sprawdzić czy ewentualnie używane będą dobre?
z góry dzięki.
ps. czy jest możliwość że gościu od którego kupiłem auto zwróci mi hajs za tą robotę, umowę podpisałem tak jakby z pierwszym właścicielem z francji, a do sprzedawcy z polski mam tylko numer tel?
czekam na pomoc
: śr kwie 16, 2008 23:30
autor: Fenomen89
cashtetzky pisze:ps. czy jest możliwość że gościu od którego kupiłem auto zwróci mi hajs za tą robotę, umowę podpisałem tak jakby z pierwszym właścicielem z francji, a do sprzedawcy z polski mam tylko numer tel?
ciezko bedzie, chyba ze bedzie dobroduszny.
oni wyznaja zasade - 'widzialy galy co braly'
tez tak kupilem samochod - ale moj sprzedawca nalezal do tych dobrodusznych - dorzucil mi pare dodatkow, (min.tych co brakowalo: zaslepek, antene, popielniczke, obudowe pasa z innego, rozbitego golfa)
: śr kwie 16, 2008 23:30
autor: struna7
cashtetzky pisze:czy jest możliwość że gościu od którego kupiłem auto zwróci mi hajs za tą robotę
nie ma szans
skoro uderzona i krzywa to silent bloki etc nie pomogą
kup uzywke z gwarancja po montazu, czyli zakladasz sprawdzasz czy gra i juz
cashtetzky pisze:czy do IV-ek wszystkie są takie same?
pewnie nie
: śr kwie 16, 2008 23:52
autor: cashtetzky
bazz89 pisze:dorzucil mi pare dodatkow, (min.tych co brakowalo: zaslepek, antene, popielniczke, obudowe pasa z innego, rozbitego golfa)
to zapytaj się go czy nie ma tylniej belki
. spoko zawsze jest jakieś ryzyko, chociaż szczerze mówiąć to koło nie wzbudziło moich podejrzeń, pozostałych oglądających ze mną również. trudno tak musiało być.
struna7 pisze:cashtetzky napisał/a:
czy do IV-ek wszystkie są takie same?
pewnie nie
a jeśli już to po czym sprawdzić?
w poniedziałek jadę do serwisu SKODY (najbliżej) tam obadają i ewentualnie zrobia. ale nie wiem ile za to wezmą, domyślam się że będzie drogo.
: śr kwie 16, 2008 23:57
autor: Fenomen89
cashtetzky pisze:struna7 napisał/a:
cashtetzky napisał/a:
czy do IV-ek wszystkie są takie same?
pewnie nie
a jeśli już to po czym sprawdzić?
napewno wielowahacz nie ma takiej samej jak normalny
cashtetzky pisze:to zapytaj się go czy nie ma tylniej belki . spoko zawsze jest jakieś ryzyko, chociaż szczerze mówiąć to koło nie wzbudziło moich podejrzeń, pozostałych oglądających ze mną również. trudno tak musiało być.
to juz dawno bylo
a tego rozbitego juz sprzedal (bylem u niego w sobote, szukalem golfa kumplowi). takze niestety nie pomoge, najlepiej szukac na szrotach i allegro
: czw kwie 17, 2008 00:03
autor: greg
cashtetzky pisze:umowę podpisałem tak jakby z pierwszym właścicielem z francji, a do sprzedawcy z polski mam tylko numer tel?
to się nawet nie przyznawaj -
cashtetzky pisze:) czy rodzaj auta ma związek z rodzajem belek, czy do IV-ek wszystkie są takie same?
nie - bo słabsze maja stabilizator 18mm a mocniejsze 21,7mm
: czw kwie 17, 2008 00:10
autor: cashtetzky
greg pisze:cashtetzky pisze:umowę podpisałem tak jakby z pierwszym właścicielem z francji, a do sprzedawcy z polski mam tylko numer tel?
to się nawet nie przyznawaj
logiczne, pisze tylko tutaj na forum żeby wszystko było jasne...
[ Dodano: 24 Kwi 2008 12:18 ]
a propos w serwisie krzykneli ok 1000zeta
a na allegro
http://moto.allegro.pl/item347925767_be ... lf_iv.html...
dlaczego o 50% taniej? pewnie chodzi o różnice jakości i koszty robocizny? mam racje??
druga sprawa po diagnozie w serwisie skody powiedzieli że geometria jest rozregulowana. a co najlepsze prowadząc auto nie czuje żadnego znoszenia nawet w 1%. gościu powiedział żebym pojechał do blacharzy, wstawią auto ,obadają tą sondą do lakieru czy nie było mocniejszego dzwona i powiedzą czy jest w ogóle sens ustawiać od początku geometrię. po takim zabiegu z właściwą geometrią nie da się w ogóle jeździć.
co sądzicie o tym fancie??