Strona 1 z 1

problem z immo, nie moge odpalic ze scyzoryka

: śr kwie 16, 2008 12:09
autor: aaadamw
Witam, jestem nawy na forum i od niedawna stałęm się posiadaczem mk4 '99. jak go kupiłem to w zestawie były 3 kluczyki, w tym jeden serwisowy z przywieszką, drugi zwykły i trzeci scyzoryk. Problem jest w tym, że ze scyzoryka nie mogę odpalić, nie pasuje transponder. nie wiem czy nie jest wkodowany czy zepsuty:(. Dodam ze scyzoryk nie jest oryginalny. Transponder jest w środku i wygląda tak samo jak w tym działającym.
Zastanawiam się czy jak wkoduję od nowa wszystkie kluczyki to będzie działał, czy moze trzeba wymienić transponder. Ale jeżeli wymienić to na jaki(te w kluczykach to takie szklane)?
Mam VAGA i PIN(znaczy mam przywieszkę i tam chyba jest pin. są naklejki z dwóch stron. Z jednej czarna z zapisem:'WXXXXXXX' gdzie X=cyfry; i z drugiej strony biała z z dwoma rzędami cyfr: na górze '42', na dole '00xxx') <-które to pin??
pozdrawiam

: czw kwie 17, 2008 07:23
autor: agrala
o ile pamietam to ten piecio cyfrowy
prawdopodobnie kluczyk nie jest zaprogramowany lub jest niepasujacy transponder
na stroniee rosstech sa chyba procedury programowania kluczykow
ale nie polecam robic tego samemu bo mozesz zostac bez zadnego kluczyka
jak zaczniesz progrmowac to z pamieci sa usuwane wszystkie kluczyki i trzeba je wpisac na nowo wiec jak ci siee nie uda to beddziesz bez kluczykow

: czw kwie 17, 2008 07:45
autor: aaadamw
no właśnie troche się boje żeby nie zostać bez kluczyków... (ale kto nie ryzykuje ten nie ma :D) tylko nie weim co z tymi kodami... niby jest pięciocyfrowy, ale zawsze słyszałem o 4-cyfowym do którego sie dodaje zero.

: czw kwie 17, 2008 10:56
autor: beetle
o pinie bylo w tym temacie: przywieszka z pinem
pin jest 4 cyfrowy
a w nowych autkach jest chyba 7 cyfrowy

ja na twoim miejscu przelozylbym dzialajacy transponder do scyzoryka.
a jak chcesz miec mozliwosc odpalania z drugiego kluczyka (ktory zwykle lezy sobie latami w szufladzie) to daj to do roboty komus kto zajmuje sie immo zawodowo.
albo unieruchomisz sobie auto albo stracisz czas i pieniadze.
eksperymentowac to sobie mozna z pilotem a nie z immo.

: czw kwie 17, 2008 11:13
autor: aaadamw
kurcze, moze i tak zrobie. Teraz troche mnie denerwuje ze muszę nosić ze sobą scyzoryk do otwiernia drzwi i zwykły kluczyk do palenia.
A tak swoją drogą... czy we wszystkich mk4 w pokrywie bagażnika jest siłownik od centrlnego? u mnie się nie otwiera bagżnik razem z centralnym, musze robić to ręcznie. Nie wiem czy jest tam siłownik i jest uszkodzony, czy moze go wcale nie ma(nei chce mi sie rozbierac bez potrzeby).
DOdam, ze mam mk4 '99 3-drzwiowy, bez komfortu, szyby ręczne. seryjnie chyba był centralny, ale bez pilota, bo widac ze jest dorabiany(ucięty grot i wsadzony do scyzoryka).

: czw kwie 17, 2008 17:05
autor: agrala
mozliwe ze ktos zalozyl samemu centralny
seryjne zamykaja bagaznik a te zakladane samemu nie

: czw kwie 17, 2008 17:11
autor: aaadamw
moze i tak, ale czy on wtedy byłby widziany VAGiem?

: czw kwie 17, 2008 19:35
autor: agrala
centralny zakladany samemu nie bedzie widzialny vagiem
Mozesz sie z nim polaczyc? bo to ze jest w vagu to nie oznacza jeszcze ze jest zamontowany.
w vagu wyswietlaja sie wszystkie sterowniki ale nie wszystkie masz zamontowane w aucie
jak zrobisz szukanie sterwonika to vag wtedy ci wyswietli w co jest wyposazony samochod
wydaje mi sie ze wtym roczniku nie polaczysz sie vagiem z centralnym ale moge sie mylic
co do przekladania transpondera to musisz byc ostrozny bo jak go uszkodzisz to bedziesz bez kluczyka

: czw kwie 17, 2008 19:52
autor: aaadamw
mogę sie połączyć, pokazuje mi czy są drzwi zaryglowane, wiec chyba jest seryjny. tylko pewnie nie było pilota w tym modelu i poprzedni własciciel dołożył centralke do pilota.

: czw kwie 17, 2008 20:06
autor: agrala
na 100 seryjny central
tyle ze dolozony pilot

: pt kwie 18, 2008 10:29
autor: aaadamw
dokłądnie tak jest. sprawdiłem po kodach wyposażenia.
czyli jeżeli centralny jest seryjny, to w bagażniku musi być siłownik. tak?

: pt kwie 18, 2008 17:06
autor: agrala
powinien tam byc
w golfie 4 byl juz chyba montowany elektryczny zamek a nie pneumat
skoro nie dziala mozesz miec uszkozony silownik lub przerwane przewody w gumie laczacej klape z kabina-czesta przyczyna