Strona 1 z 1

Ustawienie zbierzności...

: wt kwie 15, 2008 23:57
autor: Niemiec
koledzy załozyłem nowe kapcie. 17" szerokość 225. Oponki prawie nowe, no i zauważyłem że zaczyna mi z przodu ciąć brzegi. Więc szybko na stacje i ustawiać zbierzność. Ustawiłem zbierzność, ale mam wrażenie że z prawej strony dalej tnie
Będąc na kilku stacjach (bo nigdzie nie mogli założyć maszyny na 17") słyszałem że w golfie trzeba ustawiać kąty... na innych jak to powiedziałem to goście się śmiali i mówili że kąty to dopiero w wielowachaczowym zawieszeniu... Sam już nie wiem.... a oponki chyba tnie dalej POMOCY!! Co robić??

: śr kwie 16, 2008 00:25
autor: Kulon
w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki

: śr kwie 16, 2008 06:35
autor: jakub1982
Witam


Ostatnio jak ustawiałem zbieżność to facet powiedział że nie ma problemu do 20 - 21 cali ustawiają. Wiec moim zdaniem trafiłeś na jakiś kaparników. Poszukaj dobrego zakładu i powinno być ok.


Pozdrawiam :okej:

: śr kwie 16, 2008 07:03
autor: TAZ
kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.

: śr kwie 16, 2008 11:12
autor: budzyn
jak ma problem z ustawieniem zbieżności na 17 to zagadaj do kogoś kto ma mniejszy profil i zamień koł na czas ustawiania zbieżności. Ja tak robiłem.

: czw kwie 17, 2008 08:05
autor: MAPET
dokaldnei zbeirznosc mozesz ustawic na innej feldze np zimowej

: czw kwie 17, 2008 11:51
autor: exec
TAZ pisze:
kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.
A zna moze ktos takiego speca we wroclawiu? :bajer:

: czw kwie 17, 2008 12:48
autor: Niemiec
no i zbierzność ustawiona, a to że opone tnie to już chyba omamy (mam nadzieję :) )
Zastanawiam się jeszcze nad tym czy by nie przeżucić oponym z lewej strony na prawą i odwrotnie.... wtedy będę mógł to zauważyć....

: ndz maja 25, 2008 13:20
autor: Budżak
TAZ pisze:
kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.
Dokładnie w mkIV amortyzator wkłada się w zwrotnicę i nie ustawia kątów. Jedynie minimalnie można zmienić kąt przesuwając trawersę.

A panowie ja mam pytanie. Założyłem gwint i jest kupa z jednym kątem. Jedna strona jest ok (koło idealnie schowane w nadkole), a druga strona jest mocniej na minusie (koło ewidentnie wystaje). Kombinowaliśmy trawersą i nadal kicha. Myślałem, że zwrotnica albo zawiecha są krzywe. Zostały sprawdzone i są ok. Pozostaje opcja, że może krzywe jest auto? Jak to sprawdzić?