Ustawienie zbierzności...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Ustawienie zbierzności...

Post autor: Niemiec » wt kwie 15, 2008 23:57

koledzy załozyłem nowe kapcie. 17" szerokość 225. Oponki prawie nowe, no i zauważyłem że zaczyna mi z przodu ciąć brzegi. Więc szybko na stacje i ustawiać zbierzność. Ustawiłem zbierzność, ale mam wrażenie że z prawej strony dalej tnie
Będąc na kilku stacjach (bo nigdzie nie mogli założyć maszyny na 17") słyszałem że w golfie trzeba ustawiać kąty... na innych jak to powiedziałem to goście się śmiali i mówili że kąty to dopiero w wielowachaczowym zawieszeniu... Sam już nie wiem.... a oponki chyba tnie dalej POMOCY!! Co robić??


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » śr kwie 16, 2008 00:25

w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 00:27 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
jakub1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 12:18
Lokalizacja: Oława

Post autor: jakub1982 » śr kwie 16, 2008 06:35

Witam


Ostatnio jak ustawiałem zbieżność to facet powiedział że nie ma problemu do 20 - 21 cali ustawiają. Wiec moim zdaniem trafiłeś na jakiś kaparników. Poszukaj dobrego zakładu i powinno być ok.


Pozdrawiam :okej:
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 06:36 przez jakub1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 16, 2008 07:03

kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.



budzyn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 10:31
Lokalizacja: [NDZ] Działdowo

Post autor: budzyn » śr kwie 16, 2008 11:12

jak ma problem z ustawieniem zbieżności na 17 to zagadaj do kogoś kto ma mniejszy profil i zamień koł na czas ustawiania zbieżności. Ja tak robiłem.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw kwie 17, 2008 08:05

dokaldnei zbeirznosc mozesz ustawic na innej feldze np zimowej


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » czw kwie 17, 2008 11:51

TAZ pisze:
kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.
A zna moze ktos takiego speca we wroclawiu? :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » czw kwie 17, 2008 12:48

no i zbierzność ustawiona, a to że opone tnie to już chyba omamy (mam nadzieję :) )
Zastanawiam się jeszcze nad tym czy by nie przeżucić oponym z lewej strony na prawą i odwrotnie.... wtedy będę mógł to zauważyć....


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: Budżak » ndz maja 25, 2008 13:20

TAZ pisze:
kulon-x pisze:w IV nie ma regulacji kątów, ale dobry spec od geometrii sobie poradzi - najczęściej przesuwając sanki
Tu przyznam 100% rację. MK4 niby nie ma ustawianych kątów ale jak ktoś wie gdzie uderzyć to się da kilka stopni zmienić ustawienie.
Dokładnie w mkIV amortyzator wkłada się w zwrotnicę i nie ustawia kątów. Jedynie minimalnie można zmienić kąt przesuwając trawersę.

A panowie ja mam pytanie. Założyłem gwint i jest kupa z jednym kątem. Jedna strona jest ok (koło idealnie schowane w nadkole), a druga strona jest mocniej na minusie (koło ewidentnie wystaje). Kombinowaliśmy trawersą i nadal kicha. Myślałem, że zwrotnica albo zawiecha są krzywe. Zostały sprawdzone i są ok. Pozostaje opcja, że może krzywe jest auto? Jak to sprawdzić?


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 459 gości